AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #41 Skrevet 30. mars 2011 Kan dere ikke se den skjulte krigen mellom kjønnene her på KG. Kvinner og menn ligger i hver sin skyttergrav og kjemper for sin sak. Av og til deler man, som i ordentlig krig, en gemyttlig røyk og prat før neste slag står. Go go go women go Jeg skipper gjerne røyken og går rett i skyttergraven igjen.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2011 #42 Skrevet 30. mars 2011 Kan dere ikke se den skjulte krigen mellom kjønnene her på KG. Kvinner og menn ligger i hver sin skyttergrav og kjemper for sin sak. Av og til deler man, som i ordentlig krig, en gemyttlig røyk og prat før neste slag står. Go go go women go For å sitere Henry Kissinger: "Nobody will ever win the battle of the sexes. There's too much fraternizing with the enemy."
Gjest Undreren Skrevet 1. april 2011 #43 Skrevet 1. april 2011 Takker for positive tilbakemeldinger på innlegget. ler.. litt morsomt at noen må dra frem de komplekser jeg glemte å ta med...
Gjest Bling Skrevet 1. april 2011 #44 Skrevet 1. april 2011 Takker for positive tilbakemeldinger på innlegget. ler.. litt morsomt at noen må dra frem de komplekser jeg glemte å ta med... Har noen nevnt kviser?
Gjest hei Skrevet 1. april 2011 #45 Skrevet 1. april 2011 All ære til deg TS som har denne innstillingen. Måtte mange kvinner forbarme seg over deg Men min personlige opplevelse stemmer ikke med dette. Jeg har variert med 15 kg pga sykdom(gikk fra svært slank til lett lubben type 25 i BMI) - og let me tell you; oppmerksomhet og komplimenter fra begge kjønn er VESENTLIG forskjellige. Nå var jeg i et forhold hele tiden, men jeg merket jo uansett stor forskjell i hvordan andre menn og kvinner omtalte/ikke omtalte mitt utseende og hvordan de gav eventuelle komplimenter. Jeg opplevde at med en gang vekten økte, så dabbet mannlig oppmerksomhet av. Fikk hyggelig oppmerksomhet fra menn avogtil, men det var på grunnlag av personlighet og ikke utseende. Jeg gikk fra å være vant til jevnlig oppmerksomhet, til å bli nærmest usynlig. Bortsett fra noen unntak, kanskje noen slike som deg Nå som jeg har tatt av vekten igjen er igjen oppmerksomheten fra menn(og komplimenter fra kvinner) på et totalt annet nivå igjen. Jeg blir plutselig igjen "anerkjent" som en attraktiv kvinne. Så for min del vet jeg dessverre, av erfaring, at veldig mange er svært kroppsfokuserte selv om de ikke mener noe vondt med det og det ikke er intensjonelt. Kjæresten inngår selvsagt ikke i denne forskjellen, han var like skjønn mot meg uansett
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #46 Skrevet 1. april 2011 Ja gid, så synd der er på dere, fordi dere er så tett i nøtta at dere nærmest hopper opp i do og trekker i snora selv. Men dere klarer som oftest å gi mannen skylda likevel, istedenfor å lese innlegget til TS med "kvinnehjerne", legg heller merke til hvordan VI (menn) tenker. Min konklusjon av TS sitt innlegg: - Kvinner er noen selvbebreidende, navlebeskuende NARSISSISTER. - Menn er, som alltid, kåte. Hva faen jubler dere for?
Gjest Undreren Skrevet 1. april 2011 #47 Skrevet 1. april 2011 Synd at du har denne opplevelsen da.. men må spørre uansett: Er det noen slags mulighet for at du i denne perioden hvor du opplevde den vondere siden på en måte utsondret for omverdenen at du ikke akkurat var en fornøyd og glad dame og at de rundt deg oppfattet dette og lot være å kommentere osv? Jeg vet hvertfall at jeg unnlater enkelte temaer når jeg ser på min kone at hun ikke er fornøyd
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #48 Skrevet 1. april 2011 All ære til deg TS som har denne innstillingen. Måtte mange kvinner forbarme seg over deg Men min personlige opplevelse stemmer ikke med dette. Jeg har variert med 15 kg pga sykdom(gikk fra svært slank til lett lubben type 25 i BMI) - og let me tell you; oppmerksomhet og komplimenter fra begge kjønn er VESENTLIG forskjellige. Nå var jeg i et forhold hele tiden, men jeg merket jo uansett stor forskjell i hvordan andre menn og kvinner omtalte/ikke omtalte mitt utseende og hvordan de gav eventuelle komplimenter. Jeg opplevde at med en gang vekten økte, så dabbet mannlig oppmerksomhet av. Fikk hyggelig oppmerksomhet fra menn avogtil, men det var på grunnlag av personlighet og ikke utseende. Jeg gikk fra å være vant til jevnlig oppmerksomhet, til å bli nærmest usynlig. Bortsett fra noen unntak, kanskje noen slike som deg Nå som jeg har tatt av vekten igjen er igjen oppmerksomheten fra menn(og komplimenter fra kvinner) på et totalt annet nivå igjen. Jeg blir plutselig igjen "anerkjent" som en attraktiv kvinne. Så for min del vet jeg dessverre, av erfaring, at veldig mange er svært kroppsfokuserte selv om de ikke mener noe vondt med det og det ikke er intensjonelt. Kjæresten inngår selvsagt ikke i denne forskjellen, han var like skjønn mot meg uansett Gratulerer, nå vet du hvordan det er å være en gjennomsnittsmann. 1
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2011 #49 Skrevet 1. april 2011 All ære til deg TS som har denne innstillingen. Måtte mange kvinner forbarme seg over deg Men min personlige opplevelse stemmer ikke med dette. Jeg har variert med 15 kg pga sykdom(gikk fra svært slank til lett lubben type 25 i BMI) - og let me tell you; oppmerksomhet og komplimenter fra begge kjønn er VESENTLIG forskjellige. Nå var jeg i et forhold hele tiden, men jeg merket jo uansett stor forskjell i hvordan andre menn og kvinner omtalte/ikke omtalte mitt utseende og hvordan de gav eventuelle komplimenter. Jeg opplevde at med en gang vekten økte, så dabbet mannlig oppmerksomhet av. Fikk hyggelig oppmerksomhet fra menn avogtil, men det var på grunnlag av personlighet og ikke utseende. Jeg gikk fra å være vant til jevnlig oppmerksomhet, til å bli nærmest usynlig. Bortsett fra noen unntak, kanskje noen slike som deg Nå som jeg har tatt av vekten igjen er igjen oppmerksomheten fra menn(og komplimenter fra kvinner) på et totalt annet nivå igjen. Jeg blir plutselig igjen "anerkjent" som en attraktiv kvinne. Så for min del vet jeg dessverre, av erfaring, at veldig mange er svært kroppsfokuserte selv om de ikke mener noe vondt med det og det ikke er intensjonelt. Kjæresten inngår selvsagt ikke i denne forskjellen, han var like skjønn mot meg uansett Kanskje du ser bedre ut som tynn/slank? Det er ikke alle som kler lubbenhet like godt. Enkelte kvinner får mer oppmerksomhet fra menn når de legger på seg litt, mens for andre er situasjonen motsatt. Det varierer fra kvinne til kvinne. Det er ikke nødvendigvis slik at en kvinne må være halvanorektisk for tiltrekke seg menn. Folk tenner jo på så mye forskjellig. Menn flest liker veldig tynne damer, men mye av det har med kameratenes forventninger og mediapåvirkning å gjøre. Hvis du samler en guttegjeng og viser dem bilder av unge damer med ulike kroppstyper, så vil selvsagt hver eneste av dem si at den tynneste og høyeste jenta er den peneste. Men hvis du spør dem på enmannshånd, så vil svarene være langt mer varierende. Det er rett og slett langt mer godtatt for kvinner å like "tjukke" menn enn for menn å like "tjukke" damer. Menn vil imponere andre menn og går derfor etter tynne og modellaktige kvinner, mens kvinner er flinkere til å følge hjertet sitt.
Gjest gjestigjen Skrevet 1. april 2011 #50 Skrevet 1. april 2011 Kanskje du ser bedre ut som tynn/slank? Det er ikke alle som kler lubbenhet like godt. Enkelte kvinner får mer oppmerksomhet fra menn når de legger på seg litt, mens for andre er situasjonen motsatt. Det varierer fra kvinne til kvinne. Det er ikke nødvendigvis slik at en kvinne må være halvanorektisk for tiltrekke seg menn. Folk tenner jo på så mye forskjellig. Menn flest liker veldig tynne damer, men mye av det har med kameratenes forventninger og mediapåvirkning å gjøre. Hvis du samler en guttegjeng og viser dem bilder av unge damer med ulike kroppstyper, så vil selvsagt hver eneste av dem si at den tynneste og høyeste jenta er den peneste. Men hvis du spør dem på enmannshånd, så vil svarene være langt mer varierende. Det er rett og slett langt mer godtatt for kvinner å like "tjukke" menn enn for menn å like "tjukke" damer. Menn vil imponere andre menn og går derfor etter tynne og modellaktige kvinner, mens kvinner er flinkere til å følge hjertet sitt. Det har jeg personlig aldri opplevd at venninner heller har fått tilbakemelding på, selv om de legger flatterende på seg.(større bryster og rumpe). Men jo, nå som jeg er høy og slank ser jeg selvsagt bedre ut for mange enn når jeg er høy og lett lubben. That is my point exactly, folk generelt er jo opptatt av utseende. Slik er det jo med meg også - jeg legger jo ikke merke til hver og en som går forbi på gata - man ser noe man liker, og legger merke til det. Men jo, jeg opplevde mye kjedelige kommentarer(er du gravid/bare tren mer og spis mindre) som jeg absolutt ikke får nå. Uansett, hadde jeg vært singel hadde jeg ikke valgt en mann som kommenterte kroppen min mye(selv om det var positivt) - rett og slett fordi man vil endre seg ved fødsel etc.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2011 #51 Skrevet 1. april 2011 Det har jeg personlig aldri opplevd at venninner heller har fått tilbakemelding på, selv om de legger flatterende på seg.(større bryster og rumpe). Men jo, nå som jeg er høy og slank ser jeg selvsagt bedre ut for mange enn når jeg er høy og lett lubben. That is my point exactly, folk generelt er jo opptatt av utseende. Slik er det jo med meg også - jeg legger jo ikke merke til hver og en som går forbi på gata - man ser noe man liker, og legger merke til det. Men jo, jeg opplevde mye kjedelige kommentarer(er du gravid/bare tren mer og spis mindre) som jeg absolutt ikke får nå. Uansett, hadde jeg vært singel hadde jeg ikke valgt en mann som kommenterte kroppen min mye(selv om det var positivt) - rett og slett fordi man vil endre seg ved fødsel etc. Det er jo det jeg sier: Menn foretrekker som regel kjemeptynne kvinner, men det finnes også visse som liker damer med litt former - selv om de er i et mindretall. Det er jo ikke noe man sier høyt heller!
Gjest LOGAN Skrevet 1. april 2011 #52 Skrevet 1. april 2011 Det er jo det jeg sier: Menn foretrekker som regel kjemeptynne kvinner, men det finnes også visse som liker damer med litt former - selv om de er i et mindretall. Det er jo ikke noe man sier høyt heller! OMG - har du nøyaktige tall som dokumenterer å?! Eller sitter du på disse godt gjennomtenkte spekulasjonene selv?!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #53 Skrevet 1. april 2011 Ja gid, så synd der er på dere, fordi dere er så tett i nøtta at dere nærmest hopper opp i do og trekker i snora selv. Men dere klarer som oftest å gi mannen skylda likevel, istedenfor å lese innlegget til TS med "kvinnehjerne", legg heller merke til hvordan VI (menn) tenker. Min konklusjon av TS sitt innlegg: - Kvinner er noen selvbebreidende, navlebeskuende NARSISSISTER. - Menn er, som alltid, kåte. Hva faen jubler dere for? Jeg jubler og ler meg ihjel av slike som deg! Huff - har du det bra?!
Gjest Marwins Skrevet 1. april 2011 #54 Skrevet 1. april 2011 Det TS sier er langt fra sannheten for alle menn. Jeg tenner overhode ikke på en partner som legger på seg mange kilo, raser opp i vekt, "driter i år trene" osv. Jo mer dama tar vare på seg selv jo mer sexy.
MadMax Skrevet 1. april 2011 #55 Skrevet 1. april 2011 OMG - har du nøyaktige tall som dokumenterer å?! Eller sitter du på disse godt gjennomtenkte spekulasjonene selv?! Tenkte litt samme selv. Jeg foretrekker IKKE tynne kvinner, og tviler egentlig på at jeg skiller meg så mye fra mannfolk. Ja takk til litt ekstra former å kose med!
Gjest LOGAN Skrevet 1. april 2011 #56 Skrevet 1. april 2011 Tenkte litt samme selv. Jeg foretrekker IKKE tynne kvinner, og tviler egentlig på at jeg skiller meg så mye fra mannfolk. Ja takk til litt ekstra former å kose med! Jeg tenker bare uansett - FOR en konklusjon;) hehe.. hver sin smak
Gjest BettyBoop28 Skrevet 1. april 2011 #57 Skrevet 1. april 2011 Nei, jeg tør ikke å vise meg frem i senga. Jeg er ikke perfekt. Puppene mine er for store og hoftene mine er for brede. Skulle ønske jeg var modell. *sukk* Ehh newsflash. Det er jo visstnok det gutter liker har jeg forstått det som..?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #58 Skrevet 1. april 2011 Leser jo stadig vekk om kvinner som skriver om sine komplekser for kroppen og da særlig i forbindelse med å være naken og ha sex. Tenkte bare å gi et lite innblikk i (det øvre) hodet til mannen i denne forbindelse Kvinnen står der naken og tenker på vekta si, på størrelsen på puppene, på magen, på størrelsen på rompa osv osv osv... Mannen står der naken og tenker: Vi skal knulle..joohooo!!!! Kvinnen ligger i sengen og tenker på størrelsen på skamlepper, små/store, stramme/utstikkende... Mannen ligger i sengen og tenker: Ohh.. slikke fitte... digg...!!! Kvinnen står på alle 4 og tenker på hvordan det disser, rompestørrelsen osv... Mannen står bak kvinnen og tenker: Doggy!!!! Nice !!! Jeg merker jeg hadde blitt kjempedeprimert om jeg hadde oppdaget at mannen var så grunn og enkel som TS gir inntrykk av her. 1
Gjest Blubberella Skrevet 1. april 2011 #59 Skrevet 1. april 2011 Jeg merker jeg hadde blitt kjempedeprimert om jeg hadde oppdaget at mannen var så grunn og enkel som TS gir inntrykk av her. Jeg er omtrent like grunn i tankegangen når det kommer til sex, så jeg ser ikke problemet. Når man er i den situasjonen at man skal ha sex, hvorfor skal man da gidde å kaste bort verdifull tid på å granske og analysere kroppen foran seg? Sex er sex; kjønnsorganer i herlig aksjon og fokus på nytelse og moro. Det er da ikke snakk om å sprade over catwalken med perfekt hårsveis og barbiekropp, det er jo sex og da skal man ha fokus på sex og nytelse, og ingenting annet. Det blir selvsagt noe annet om en fyr bare kobler ut hjernen og sitter siklende og tenker "fitte, pupper og doggystyle" mens dama prøver å føre en samtale med ham. Da er han litt for grunn etter min smak. Spesielt om han er edru
Gjest gjest igjen Skrevet 1. april 2011 #60 Skrevet 1. april 2011 Det er jo det jeg sier: Menn foretrekker som regel kjemeptynne kvinner, men det finnes også visse som liker damer med litt former - selv om de er i et mindretall. Det er jo ikke noe man sier høyt heller! Nei - det var ikke dette jeg sa. Mitt poeng er akkurat dette: folk er kroppsfokusert generelt, og svørt mange gjør akkurat som du - sier at det motsatte av en selv(spesielt om en er misfornøyd med seg selv) er stygt/unormalt. Jeg sa jeg var høy og slank, ikke kjempetynn. Man kan være slank og ha normale former. Akkurat som at man kan være lubben og ha nesten fravær av pupper og rumpe. Det som basicly irriterer ræva av meg er at jeg ikke var interessant med noen kilo ekstra, og når jeg da tar av meg vekten igne så vil det alltid være noen som kritiserer deg også (du spiser sikkert som en fugl/overtrener/du er sikkert dødstynn og formløs). Arg! det er dette jeg sier - folk er sykelig kroppsfokuserte, og elsker å definere og rakke ned på andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå