Gå til innhold

Kvinners kroppskompleks

Fremhevede innlegg

Gjest Undreren
Skrevet

Leser jo stadig vekk om kvinner som skriver om sine komplekser for kroppen og da særlig i forbindelse med å være naken og ha sex. Tenkte bare å gi et lite innblikk i (det øvre) hodet til mannen i denne forbindelse :)

Kvinnen står der naken og tenker på vekta si, på størrelsen på puppene, på magen, på størrelsen på rompa osv osv osv...

Mannen står der naken og tenker: Vi skal knulle..joohooo!!!!

Kvinnen ligger i sengen og tenker på størrelsen på skamlepper, små/store, stramme/utstikkende...

Mannen ligger i sengen og tenker: Ohh.. slikke fitte... digg...!!!

Kvinnen står på alle 4 og tenker på hvordan det disser, rompestørrelsen osv...

Mannen står bak kvinnen og tenker: Doggy!!!! Nice !!!

Så jenter/kvinner... Poenget er at om du er med en mann i sengen eller hvor som helst så vit at de aller aller fleste tenker ikke på valker eller størrelser eller noe sånt, de er rett og slett glad for å være der med deg :)))

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Pøh, vi er blinde av frustrasjon over våre små ubrukelige peniser! :)

Endret av MikeWaters
  • Liker 7
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg til tillføye at iallallefall jeg, som kvinne, tenker mye på samme måte. Jeg var sammen med en som bekymret seg mye for vekta, ifølge han selv så gikk han opp iallefall 5 kg den tiden vi var sammen. Men jeg tenkte absolutt ikke over det, iallefall ikke når han kledde av seg. Det eneste jeg tenkte på var at jeg ville kjenne den varme huden hans, jeg ville ta på han og jeg ville ha sex. Jeg håper og tror at de aller fleste er skrudd sammen slik :)

• Liker 9
Gjest Huldra
Skrevet

Leser jo stadig vekk om kvinner som skriver om sine komplekser for kroppen og da særlig i forbindelse med å være naken og ha sex. Tenkte bare å gi et lite innblikk i (det øvre) hodet til mannen i denne forbindelse :)

Kvinnen står der naken og tenker på vekta si, på størrelsen på puppene, på magen, på størrelsen på rompa osv osv osv...

Kvinnen ligger i sengen og tenker på størrelsen på skamlepper, små/store, stramme/utstikkende...

Så jenter/kvinner... Poenget er at om du er med en mann i sengen eller hvor som helst så vit at de aller aller fleste tenker ikke på valker eller størrelser eller noe sånt, de er rett og slett glad for å være der med deg :)))

Du glemte at vi ofte ikke har hatt overskudd i hverdagen til å ta bort uønsket hårvekst på ben/ lår etc.

Skrevet

Applaus for innlegget. Det er slik det er!

• Liker 2
Gjest Undreren
Skrevet

Vel, jeg har aldri blitt avkrevd et barbert ansikt før jeg skulle ned mellom lårene på ei dame så har aldri krevd et nybarbert underliv på dama heller. Er ikke det som er viktig da ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

:rodmer: Det er deilig at menn er slik, og kjæresten min er også sånn. :)

Jeg trener 6-9 timer i uka, spiser generellt sunt, men synder litt med sjokolade.... for noen år siden ble jeg i voksen alder mobbet for å være "stor" (var i ett konkurranse-idrett miljø der det var ett par konkurrenter som konsekvent drev mobbingen), og sliter fremdeles litt med ettervirkninger av dette.

Av og til føler jeg meg feit!! Selv om jeg vet jeg ikke er det. Av og til skal det bare bagateller før jeg føler jeg må slanke meg.

også har vi søte, snille mannen, som lytter og backer og som jeg VET synes at kroppen min er digg akkurat som den er, og at han ihvertfall IKKE ønsker at skal bli noe mindre!!

Det jeg anser som valker, ser han overhode ikke. Det jeg ser på som digre lår, ser han som muskler. At jeg føler meg diger pga stor rygg, ser han på ryggen min og sier "wow!! Det er en imponerende rygg du har, har ikke sett å sterk kvinnerygg før!!" :rodmer:

og jeg skla overkomme issuene mine selv, men gud så deilig det er at menn tenker slik TS sier!! Det hjelper hos meg ihvertfall. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk som kvinne er at menn generelt synes kvinners komplekser er langt mer turn off enn det kvinner nå måtte finne på å ha komplekser for.

• Liker 5
Skrevet

Flott tråd! :jepp:

Kunne vært min mann som var ts: og det hjelper skikkelig på med hans komplimenter slik at jeg føler meg vell. Til tross for alle ting jeg burde ha komplekser for: jeg føler dem ikke for min mann elsker meg akkurat slik jeg er. Tom nå som uformelig og gravid... ;)

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Kvinner er lært opp til at vi menn er ståpikk med øyne!

Endret av MikeWaters
Skrevet

Kvinner er lært opp til at vi menn er ståpikk med øyne!

Du unnlot å ta med ører ser jeg. :fnise:

Gjest Chanè
Skrevet

For en fantastisk fin tråd, TS :)

All ære til deg som bidrar til at jenter kan klare å slappe av og nyyyte :)

Jeg var akkurat sånn selv, bekymret meg for hver minste lille ting, men han jeg har sex med nå :yvonne: har fått meg til å innse at det er bare tull, han har lært meg til å virkelig SE begjæret i han, i hele han .. og det er vidunderlig deilig, anbefales :D

Gjest MikeWaters
Skrevet

Du unnlot å ta med ører ser jeg. :fnise:

Ørene er deres, godt plassert på hver sin side av et stort hjerte.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det der blir litt feil for meg, hørtes jo ut som jeg kunne vært hvem som helst, er du bare interessert i en ting??

:ler: Tuller bare ;)

Skrevet

Jeg syns ikke dettehørtes særlig bra ut i det hele tatt...

• Liker 1
Skrevet

Jøss..trekker lett på smilebåndet her :)

Som kvinne tenker jeg slik noen ganger må jeg si ja.. magen henger v doggy style, puppene dingler.. say no more. Mannen min er glad i all sex vi har sammen og sier han ikke tenker over de tingene i det heletatt. Så kjekkt å lese det her også - av flere menn, at dere ikke tenker over de tingene som vi kvinner bekymrer oss for.

Så da er det bare å slappe av - og nyte :rodmer:

Skrevet

Knips knips knips

Skrevet

TS fikk pluss av meg! Et veldig bra innlegg, håper mange tar det til seg. :smilyblomst:

Skrevet

Oi, så politisk korrekte vi var her da...Jo, noen menn vurderer absolutt utseendet til jenta, både puppene, rumpa, musa, magen og det hele. Det betyr ikke at alle lier tynne silikondamer, men menn har selvsagt preferanser i den ene eller andre retningen. Men fra å tenke sine preferanser til å faktisk kritisere noen i senga er det ganske langt, og det er vel der forskjellen ligger.

Kvinner gjør nøyaktig det samme, og faktisk en del verre. Se for eksmpel trådene om penisstørrelse eller tråder som omhandler at menn har lagt på seg. Kvinner er langt mer nådeløse i sin kritikk av blant annet små peniser enn menn er om kvinnekroppen.

• Liker 1
Gjest Chanè
Skrevet

Poenget er vel at når en mann først er i sengen med en kvinne og han "har fått bekreftet" at han faktisk "får" ha sex med henne, er han i sin egen lille lykkerusverden, nyyyyter kvinnen og bryr seg ikke om noe som helst annet enn å tenke på hvor heldig han er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...