nelle85 Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Hei! Står litt fast i hvor vi skal bestille bryllupskaken vår. Lurer på om noen har et forslag om hvor vi kan få tak i den beste kaken i Ålesund.
cattaa Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Du får litt info hvis du leser denne tråden her. Det er mange som anbefaler Valaker og Ellingsøy Catering. Ellers har man jo Walderhaug, Westre, Molnes, Kjersem (finnes de fortsatt?), Braud og Bollur på Moa.. og sikkert noen til! Jeg tror jeg må ta meg ei runde når jeg skal hjem til Ålesund i påska og snakke med de forskjellige bakerne. Tror ikke jeg har lyst på "vanlig" bryllupskake med lukket valnøtt e.l. siden verken jeg eller forloveden er spesielt glad i det. Det blir ei stor kake til 80 gjester!
nelle85 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2011 Du får litt info hvis du leser denne tråden her. Det er mange som anbefaler Valaker og Ellingsøy Catering. Ellers har man jo Walderhaug, Westre, Molnes, Kjersem (finnes de fortsatt?), Braud og Bollur på Moa.. og sikkert noen til! Jeg tror jeg må ta meg ei runde når jeg skal hjem til Ålesund i påska og snakke med de forskjellige bakerne. Tror ikke jeg har lyst på "vanlig" bryllupskake med lukket valnøtt e.l. siden verken jeg eller forloveden er spesielt glad i det. Det blir ei stor kake til 80 gjester! Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå