Gjest kreps73 Skrevet 29. mars 2011 #1 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har et greenfilter til bilen liggende som jeg tenkte å sette på igjen. Det skal vaskes, men hvordan vaskes det? Noen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 29. mars 2011 #2 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg er ikke sikker på hva et greenfilter er, men dersom det er meningen det skal renses og tilfeldigvis har noe med luft/aircon. etc å gjøre, så ville jeg prøvd å blåse det rent med trykkluft eller lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 29. mars 2011 #3 Del Skrevet 29. mars 2011 Greenfilter er ett såkalt "powerfilter", som erstatter det orginale luftfiltret. Får kjøpt egnet rensespray til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kreps73 Skrevet 30. mars 2011 #4 Del Skrevet 30. mars 2011 Greenfilter er ett såkalt "powerfilter", som erstatter det orginale luftfiltret. Får kjøpt egnet rensespray til dette. Vil det si at man ikke trenger å gjøre annet enn å spraye på filteret og tørke det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 30. mars 2011 #5 Del Skrevet 30. mars 2011 Dra på f.eks bilextra å kjøp rensesett. Står detaljert der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå