Gjest BabyBlue Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Er jeg den eneste som synes at facebook er litt for "ta over verden, mowhaha"-ish? Uansett hvilken side man er på kan facebook bli koblet opp mot det. Hvis man med et uhell trykker på en "like" knapp vises det opp på facebook neste gang man logger på, og det kan lett bli litt skummelt... Noen flere som synes at facebook har tatt litt vel over i de siste årene?
hjertesukka Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Ja! Skjønner og er enig. Jeg har ofte ombestemt meg i siste liten, for jeg vet ikke hvor jeg havner med profilbildet mitt og fullt navn. Vil ikke stå på forsiden av alle landets aviser plutselig.:-) Inni en sånn firkant sammen med andre. Vet ikke hva det heter på fagspråket.
Gjest BabyBlue Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Ja, det er sånn reklamefunksjon? Er slik hvis man liker for eksempel en nettavis, så står det til høyre på for eksempel vg.no "Kari Nordmann liker dette", også er det profilbilde av den personen... Tror det går an å skru det av, heldigvis. Men allikevel : s
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Gå til Brukerkonto -> Kontoinnstilinger, klikk på fanen "Facebook-annonser", velg "ingen" på rullegardinmenyen, og lagre endringer. Det tror jeg kan forhindre at du blir "brukt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå