AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Jeg venter på en pakke som er sendt som brev fra utlandet å er nå ankommet oslo står det. Hvor mange dager bruker den da videre til Bergen? Leste om en her inne som måtte vente 14 dager så ble litt beskymra :S
The Duchess Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Det spørs vel hvor lang tid det tar å fortolle pakken og verdien på pakken (over eller under 200). Går den rett igjennom så vil jeg tro det tar en dag eller to så har du pakken. Jeg har bestilt pakker fra USA med DHL og de har blitt levert på døra 2 døgn etter at jeg har bestilt! Samtidig bestilte jeg en pakke fra Oslo og den kom etter 3 dager.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Det spørs vel hvor lang tid det tar å fortolle pakken og verdien på pakken (over eller under 200). Går den rett igjennom så vil jeg tro det tar en dag eller to så har du pakken. Jeg har bestilt pakker fra USA med DHL og de har blitt levert på døra 2 døgn etter at jeg har bestilt! Samtidig bestilte jeg en pakke fra Oslo og den kom etter 3 dager. Verdien er under 200kr så håper det går fort da
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Posten er jo ikke kjent for å være helt stabile. Jeg bestilte en pakke fra USA før jul, og den ble sendt videre allerede samme dag fra Oslo, og brukte da en dag til Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå