Gjest gjest Skrevet 29. mars 2011 #21 Skrevet 29. mars 2011 Men over til noe annet: ASL? Trodde ikke 13 år gamle gutter var ferdig utvokst.. 1
I Grosny Skrevet 29. mars 2011 #22 Skrevet 29. mars 2011 Så flink du var som greide å komme på å si akkurat det. Du må være så stolt av deg selv som er såå intelligent at du kom på å nevne den brukeren. Gratulerer du har vunnet konkurransen om å være den smarteste og mest vellykkede KGbrukeren . Kriteriet til å bli vellykket bruker på dette forumet er nemlig at du har tatt eksamen i å mobbe denne navngitte brukeren og fått godkjent av de andre. Patetiske individ. Jeg synes det er fint at du står opp for Womanwoman. Hun er ett friskt pust her. Dame som tør å stå fram med holdninger som er litt utenfor boksen. Jeg er glad for at noen tør å være seg selv - litt utenfor flokken. Deter det som gir KG litt mangfold og bredde, noe som dessverre er mangelvare. 1
I Grosny Skrevet 29. mars 2011 #23 Skrevet 29. mars 2011 Trodde ikke 13 år gamle gutter var ferdig utvokst.. Vel, den gutten har lært seg to yrker, så han er nok over 13.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #24 Skrevet 29. mars 2011 Jeg synes det er fint at du står opp for Womanwoman. Hun er ett friskt pust her. Dame som tør å stå fram med holdninger som er litt utenfor boksen. Jeg er glad for at noen tør å være seg selv - litt utenfor flokken. Deter det som gir KG litt mangfold og bredde, noe som dessverre er mangelvare. De som velger seg ut hvem som skal kunne skrive uten å bli mobbet, burde etter min mening bli utestengt og ikke andre som feks. Green Tea. Det ødelegger hele forumet når man ikke kan åpne en eneste tråd uten at man skal måtte lese drittslenging til en bestemt bruker om og om og om og om igjen. Det er rett og slett patetisk at de ikke kan finne på noe bedre å gjøre med livet sitt enn å sitte på KG og henge ut en vedtatt bruker, så andre på forumet skal like dem bedre. Løsningen blir vel til slutt at moderatorteamet stenger henne ute og beskytter mobberne, slik de gjorde med Green Tea.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #25 Skrevet 30. mars 2011 Så flink du var som greide å komme på å si akkurat det. Du må være så stolt av deg selv som er såå intelligent at du kom på å nevne den brukeren. Gratulerer du har vunnet konkurransen om å være den smarteste og mest vellykkede KGbrukeren . Kriteriet til å bli vellykket bruker på dette forumet er nemlig at du har tatt eksamen i å mobbe denne navngitte brukeren og fått godkjent av de andre. Patetiske individ. Heisann! Nå syns jeg du er litt krass! Det var jeg som nevnte WW.. Jeg vil bare si at det overhodet ikke var ment som mobbing. Jeg er ikke mye på dette forumet, men jeg har lagt merke til WW tidligere, og så for ikke lenge siden en tråd som handlet om en kvinne som ikke savnet eksen sin i det hele tatt, men hun savnet penisen hans veldig. Den var i hennes øyne perfekt. Den tråden poppet opp i hodet mitt med en gang jeg leste denne. Skrivestilen til TS i den tråden fikk meg til å tenke på WW, selv om jeg ikke kan huske om hun brukte det navnet. Finner ikke tråden nå. Jeg vil ikke være med på å mobbe noen, og beklager at det kunne virke sånn. Jeg har virkelig ikke noe imot WW, og jeg har definitivt latt meg underholde av tråder og innlegg skrevet av henne.
Gjest Meg+Deg=Sant Skrevet 30. mars 2011 #26 Skrevet 30. mars 2011 Eg har perfekt penis. Takk Og jeg har perfekt fitte. Tenk hva du og jeg kunne gjøre om vi møttes....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå