Gjest Meg Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Gratulerer. Takk. Er det eneste eg sitter igjen med etter 3 år i forhold. Eg er vist helt ubrukelig, men penisen var perfekt 1
Gjest Pantine Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Takk. Er det eneste eg sitter igjen med etter 3 år i forhold. Eg er vist helt ubrukelig, men penisen var perfekt Akkurat....jaja, men så lenge penisen er perfekt så er jo alt bra 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Man kan komme langt i livet med en perfekt penis! Du kan jo bli modell for naked art. 3
I Grosny Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Takk. Er det eneste eg sitter igjen med etter 3 år i forhold. Eg er vist helt ubrukelig, men penisen var perfekt Penisen er en bruksgjenstand. Du er visst helt motsatt av mange menn, som er perfekte ellers, men har ubrukelig penis. Det er ikke sikkert at hun dama som byttet deg inn kunne å bruke hele deg korrekt. Hun hadde vel lest bruksanvisningen på din beste del, og når hun mestret den, så glemte hun å lære seg resten. Jeg tror dama rett og slett hadde fingertrøbbel, og at ting går mye bedre hvis du finner ei som er litt smartere og litt mer praktisk, og faktisk klarer å utnytte hele deg litt råere og mer elegant.
Gjest Meg Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Penisen er en bruksgjenstand. Du er visst helt motsatt av mange menn, som er perfekte ellers, men har ubrukelig penis. Det er ikke sikkert at hun dama som byttet deg inn kunne å bruke hele deg korrekt. Hun hadde vel lest bruksanvisningen på din beste del, og når hun mestret den, så glemte hun å lære seg resten. Jeg tror dama rett og slett hadde fingertrøbbel, og at ting går mye bedre hvis du finner ei som er litt smartere og litt mer praktisk, og faktisk klarer å utnytte hele deg litt råere og mer elegant. Kloke ord! Ja kan vel si at vi vokste litt i hver vår retning. Hun litt mer status bevist en meg så hun taklet ikke helt at jeg har valgt å jobbe som tømrer noen år selv om jeg har master i økonomi Eller sa offentlig at jeg likte spille litt data i ny og ne:P Hun var oppe en siste gang i dag tidlig for å hente resten av tingene sine å fant ut hun skulle kjefte litt på meg en siste gang. Hørte bare bla bla bla bla bla bla latterlig du har en perfekt penis bla bla bla bla bla. Før det blei en siste runde i halmen før hun forsvant ut av livet mitt. Hadde egentlig rekna med å være ganske lei meg i dag, men som en primitiv mann som har lært seg å se positivt på livet tenker eg bare: Korfor være lei seg når en perfekt penis å dele med verden.... Logisk, ikke sant ?
Gjest Meg Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Man kan komme langt i livet med en perfekt penis! Du kan jo bli modell for naked art. Hmm det tror eg rett og slett ikke har nerver til Tar heller en revisorjobb da gitt
Gjest Meg Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 eksen til womanwoman eller? Lol nei, men hun er blitt singel altså? Får nesten lage en profil å sende hun en PM.
Gjest HunterLady Skrevet 29. mars 2011 #12 Skrevet 29. mars 2011 Bullshit! Tror det ikke før jeg får se det!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #13 Skrevet 29. mars 2011 Eg har perfekt penis. Takk Åssen ser en perfekt tiss ut da? 1
I Grosny Skrevet 29. mars 2011 #14 Skrevet 29. mars 2011 (endret) Kloke ord! Ja kan vel si at vi vokste litt i hver vår retning. Hun litt mer status bevist en meg så hun taklet ikke helt at jeg har valgt å jobbe som tømrer noen år selv om jeg har master i økonomi Eller sa offentlig at jeg likte spille litt data i ny og ne:P Hun var oppe en siste gang i dag tidlig for å hente resten av tingene sine å fant ut hun skulle kjefte litt på meg en siste gang. Hørte bare bla bla bla bla bla bla latterlig du har en perfekt penis bla bla bla bla bla. Før det blei en siste runde i halmen før hun forsvant ut av livet mitt. Hadde egentlig rekna med å være ganske lei meg i dag, men som en primitiv mann som har lært seg å se positivt på livet tenker eg bare: Korfor være lei seg når en perfekt penis å dele med verden.... Logisk, ikke sant ? Nå står du iallfall fritt til å låne bort penisen din til ei som virkerlig setter pris på den. Det finnes faktisk bra damer som heller ikke er kjeftekjerringer. Du er tømrer, og har en stokk. Damene liker hel ved. Kjeftekjerringer som stikker av ved minste motgang er det faktisk ikke veldig greit å basere livet sitt på. Det som kommer til å skje nå er at du etter hvert ender opp med ei dame som er hakket grommere på alle måter. Om et halvt år som kommer kjeftekjerringa di gråtende tilbake, men da er det for seint, for da har du fått høflig dame i stedet. Endret 29. mars 2011 av I Grosny
Gjest Meg Skrevet 29. mars 2011 #15 Skrevet 29. mars 2011 Åssen ser en perfekt tiss ut da? Nei si det. Kan vel variere litt ka damer mener. Min passa hvertfall bra til exen da eg er den eneste hun har fått vaginal orgasme med , imens hunterlady hadde håna meg og knekt meg psykisk :gjeiper: Legger seff ikke ut bilde i selvforsvar mot hunderlady.
Gjest HunterLady Skrevet 29. mars 2011 #16 Skrevet 29. mars 2011 Skjønner ikke hvorfor du tror jeg hadde hånet penisen din? Kanskje den hadde gitt meg tidenes vaginale opplevelse??
Gjest Meg Skrevet 29. mars 2011 #17 Skrevet 29. mars 2011 Skjønner ikke hvorfor du tror jeg hadde hånet penisen din? Kanskje den hadde gitt meg tidenes vaginale opplevelse?? Nei si det. Tror du liker å herje litt med gutter for å se om de klarer sette deg på plass Men over til noe annet: ASL?
Gjest Mynona83 Skrevet 29. mars 2011 #18 Skrevet 29. mars 2011 Kloke ord! Ja kan vel si at vi vokste litt i hver vår retning. Hun litt mer status bevist en meg så hun taklet ikke helt at jeg har valgt å jobbe som tømrer noen år selv om jeg har master i økonomi Eller sa offentlig at jeg likte spille litt data i ny og ne:P Hun var oppe en siste gang i dag tidlig for å hente resten av tingene sine å fant ut hun skulle kjefte litt på meg en siste gang. Hørte bare bla bla bla bla bla bla latterlig du har en perfekt penis bla bla bla bla bla. Før det blei en siste runde i halmen før hun forsvant ut av livet mitt. Hadde egentlig rekna med å være ganske lei meg i dag, men som en primitiv mann som har lært seg å se positivt på livet tenker eg bare: Korfor være lei seg når en perfekt penis å dele med verden.... Logisk, ikke sant ? Hørtes supert ut synes jeg Kos deg med vissheten om at du har en perfekt penis du, så kan hun sitte hjemme å sutre over at hun har mistet sin perfekte penis..
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #19 Skrevet 29. mars 2011 Eg har perfekt penis. Takk Har du lest alle penistrådene på KG, renget ut gjennomsnittet, målt deg selv og funnet ut at du passer til kravet?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #20 Skrevet 29. mars 2011 eksen til womanwoman eller? Så flink du var som greide å komme på å si akkurat det. Du må være så stolt av deg selv som er såå intelligent at du kom på å nevne den brukeren. Gratulerer du har vunnet konkurransen om å være den smarteste og mest vellykkede KGbrukeren . Kriteriet til å bli vellykket bruker på dette forumet er nemlig at du har tatt eksamen i å mobbe denne navngitte brukeren og fått godkjent av de andre. Patetiske individ. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå