AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Jeg er en 22 år gammel jente som er litt usikker for tiden. Jeg har alltid sett på meg selv som hetero. Jeg har to forhold bak meg, og har bare hatt mannlige sexpartnere. Har rotet litt med jenter tidligere, men kun i tenårene, slik som "alle" gjør, uskyldig eksperimentering. Jeg har alltid følt at noe var litt... feil. Jeg har aldri vært forelsket. Jeg har aldri følt meg 100% komfortabel med gutter...klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor, heller. Scenarioet med en gutt som holder rundt meg kjærlig og ser meg inn i øynene og alt sånn, det frister ikke i det hele tatt. Jeg prøver å se for meg hvordan det ville vært å hatt noe sånn med en jente, men jeg klarer ikke forestille meg det, jeg har ingen erfaring med det. Seksuelt sett liker jeg gutter godt, men jeg har aldri hatt en intens "connection" med en gutt på det planet. Men igjen, jeg er ung, kanskje jeg bare ikke har møtt noen som er rett for meg enda. Når jeg er sammen med en gutt og koser og snakker og har det romantisk så føler jeg alltid at jeg spiller litt. Går inn i en kjærligere rolle, for det er sånn det skal være. Jeg har det jo koselig, liker å kose og nærhet, men.. det er bare noe som ikke stemmer. Uff.. dette blir så rotete. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, engang, alt høres så dumt ut. Jeg er bare forvirret. Hvordan VET man hva man er, 100% sikkert? Hvordan visste dere at dere var lesbiske? Har det vært klart fra dere var ung, uten tvil? Eller har noen hatt det på samme måte som meg?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Jeg er lesbisk. Det har jeg vært klar over siden jeg som 12-åring ble forelsket i en jente. Siden da har jeg kun blitt forelsket i kvinner og jeg tiltrekkes kun seksuelt av kvinner. Om du er bifil er vanskelig for andre enn deg selv å avgjøre. Kanskje du rett og slett tenker for mye på det, at du nå har begynt å bli usikker? F.eks., jeg er lesbisk, men jeg kan likevel synes at menn er kjekke og har flott kropp. Og jeg er glad i menn - har nære mannlige menner, men det er ikke noe seksuelt i mine følelser. Kanskje det er slik du føler det for jenter? At du har en følelsesmessig nærhet med jenter?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Jeg er lesbisk. Det har jeg vært klar over siden jeg som 12-åring ble forelsket i en jente. Siden da har jeg kun blitt forelsket i kvinner og jeg tiltrekkes kun seksuelt av kvinner. Om du er bifil er vanskelig for andre enn deg selv å avgjøre. Kanskje du rett og slett tenker for mye på det, at du nå har begynt å bli usikker? F.eks., jeg er lesbisk, men jeg kan likevel synes at menn er kjekke og har flott kropp. Og jeg er glad i menn - har nære mannlige menner, men det er ikke noe seksuelt i mine følelser. Kanskje det er slik du føler det for jenter? At du har en følelsesmessig nærhet med jenter? Takk for svar Jeg har for det meste jentevenner, og jeg har jo en følelsesmessig nærhet med de, og jeg har aldri vært betatt av venninnene mine. Det er platoniske forhold. Men det er enkelte typer jenter jeg legger veldig merke til. En spesiell holdning og stil. Jeg synes de er utrolig fine og interessante. Jeg har aldri prøvd å legge an på en jente som jeg liker, så jeg vet ikke hvordan jeg hadde følt det om det hadde gått lenger enn bare denne fascinasjonen. Jeg blir oftere tiltrukket av gutter enn jenter. Det kan hende jeg tenker for mye på det ja. Men uff jeg vet ikke jeg, om jeg bare er nysgjerrig eller hva det er. Jeg er så usikker. Jeg er lei av å ikke oppleve forelskelse. Det virker som alle andre har gjort det. Hver gang jeg blir kjent med en gutt, har sex med en gutt, koser med en gutt, så føles det litt falskt. Men jeg har aldri vært forelsket i en jente heller, så... jeg vet ikke. Er det noen som vet om noen jeg kan snakke med om dette? Jeg føler meg litt stuck i mitt eget tankemønster.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå