Djungelvrål Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Overskriften sier vel det meste. Finnes disse kameraene overhodet i salg lengre?
Xaphan Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Det finnes på bruktbutikker og steder som ebay. Jeg kjøpte mitt for 40 kroner eller noe på en bruktbutikk. Det er værre å kjøpe film til det, det er vanskelig å få tak i og relativt dyrt.
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2011 Trodde det fantes moderne poloraidkameraer, mener jeg husker de var i salg for 4-5 år siden...
Xaphan Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Åja, det har jeg i så fall ikke fått med meg. Prøv å søke litt rundt på nettet og se om du finner noe
popnagle Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Har faktisk en ubrukt liggende her hjemme.. :gjeiper:
Safira Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Trodde det fantes moderne poloraidkameraer, mener jeg husker de var i salg for 4-5 år siden... Kanskje du tenker på noe lignende FujiFilm Instax, de har noen forskjellige modeller. Vet ikke om de er i salg lenger.
Anglofil Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Poloraid la ned sin produksjon i 2008, så vidt jeg husker, men startet opp igjen i 2010. På deres hjemmesider kan man finne både film og kamera. Mvh Yvonne
Emuline Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Det finnes mange ulike "nye" poloraid-kameraer ute på markedet i dag. Selv kjøpte jeg et fujifilm instax mini for i underkant av tusen kroner på ebay like før jul. Bildene blir mindre enn slik man husker dem fra de gamle modellene, men er av god kvalitet. Film til dette kameraet er det nok av på ebay, og prisnivået er stort sett overkommelig. Jeg ville nok ha sjekket ut både ebay og amazon.com. Hvis du er interessert i analog film, er det mulig å kjøpe et Diana F+ kamera, noen modeller kan nemlig ta i bruk en genial liten duppedings som gjør det mulig å ta poloraidbilder. Film til denne typen kamera er ikke like lett å få tak i, og ofte mye dyrere enn det overnevnte. Lykke til med jakten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå