Gå til innhold

Analsex, ja takk!

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg og kjæresten vil gjerne ha analsex. Han har aldri hatt det før, det har jeg. Jeg kan jo litt om det, og jeg kan google meg til masse. Grunnen til at jeg stiller spørsmålet her er fordi jo, jeg er jo så og si ganske aktiv her, og ser at mange har mye bra å komme med om så mangt.

Det jeg vil ha nå er (bortsett fra analsex...) noen gode råd og tips rettet til en mann (min kjæreste) om hvordan det er, burde gjøres, hva man burde unngå som mann i forhold til analsexen osv. Hva som helst som kan være hjelpsomt for en fyr som aldri har gjort det :)

Da jeg hadde det første gang var dette med en svært erfaren mann som hadde "studert" analsex som om det var et tema på skolen... Men han vil jeg IKKE rådføre meg med nå :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det på en dag du føler deg klar for det, hvis ikke kan det bli vondt og ekkelt (man kvier seg, strammer seg, og gugge blir med ut igjen:P) Så ikke stress med det, men overask han positivt en kveld du er klar, og spør han om han ikke "vil ta deg i toern;D)

Mange folk foreslår glidemiddel, men jeg synes det blir så seigt, så jeg foreslår spenol! Det har vi brukt både på meg og han når vi skal inn bakvegen på hverandre, og det funker supert! Blir så mykt og godt atte:)

Ellers er det bare å ta seg veldig god tid, ha vanlig sex først kanskje, og ha det gøy sammen. ( mye kjekkere og kunne le hvis det blir med gugge ut, en at det skal bli pinlig taushet og flaut) Det er tross alt mannfolka som VIL stikke dingsen sin inni dit, og da kan dem fader ikke bli sjokkert og sure om ting som egentlig ikke skulle blitt med ut faktisk gjør det :P

KOS DERE :sengekos:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg anbefaler silikonbasert glidemiddel, for det varer mye lengre enn f.eks vannbasert. Man må egentlig dusje for å få det helt av kroppen, men jeg liker å dusje etter en runde med analsex uansett, så det er ikke et problem for meg :)

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Anbefaler deg å sende en PM til HunterLady, hun og typen har god peiling og erfaring på området.

Gjest Heloise
Skrevet

Takk for svar så langt :)

Ang. glidemiddel så har jeg et par som er like i (host) konsistens som spenol, de silikonbaserte liker jeg ikke så godt, føler ikke de "glir" noe særlig i det hele tatt egentlig :)

Håper på flere svar! :sjenert:

Gjest Raindrops
Skrevet

Så rart, jeg har testet det meste som er av glidemiddel, og silikonbasert er det eneste som vi ikke har trengt gjevnlig påfyll av under analsex. De andre har vi brukt opp utrolig fort fordi vi må bruke så sinnsykt mye hver gang. Men hver sin smak.

Analsex er egentlig ikke noe hokkus pokkus. Bare man varmer opp tilstrekkelig, og kommuniserer godt underveis så er det ikke noe å stresse med eller overtenke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

• Viktig med lagt forspill hvor kvinnen blir ordentlig våt.
  • Stikk forsiktig inn en finger først, "lirk" deg inn ved å smøre glidemiddel omkring anus og innenfor, bruk god tid.
  • Lytt etter hvordan kvinnen føler det, gi som kvinne uttryk for hvordan det kjennes.
  • Når han skal penetrere med penis: Hold et jevnt lett trykk, vent på at muskelringen rundt anus utvider seg før du trenger videre inn, små støt til å begynne med, bruk god tid.
  • Gjerne i skjeden først og anus etterpå med finger eller penis, men aldri aldri omvendt!

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Kondomeriet selger en krem som heter Anal Eaze eller noe, og den "bedøver" litt der du smører den, perfekt dersom man er litt anspent og redd for at det skal gjøre vondt.

Ellers må han nesten bare ta seg goood tid :)

Håper det blir bra for dere begge :)

Skrevet

Vil ikke anbefale bedøvende kremer eller glidemidler.

Greit å kjenne om ting holder på å gå galt, eller så vil man bare utsette smerten.

Prøv System Jo anal premium (silikon) eller System Jo anal H2O (vannbasert). Disse er beregnet på analsex, og er kondomsikre i motsetning til disse "spenoltype-glidemidlene".

Gjest Raindrops
Skrevet

Vil ikke anbefale bedøvende kremer eller glidemidler.

Greit å kjenne om ting holder på å gå galt, eller så vil man bare utsette smerten.

Det er jeg helt enig i. Analsex skal ikke gjøre vondt hvis det gjøres riktig, og det er vitkig å kunne kjenne hvor grensen går. Hvis man sliter med å slappe av så må man rett og slett bare bruke lengre tid, foreksmpel til å bli vant til å ha noe der.

• Liker 1
Gjest gjesten
Skrevet

For meg er det et triks å "gjøre meg klar" alene.. Gjerne tekste litt med kjæresten så man kommer litt i stemning;)

Også kan du prøve deg fram alene. For meg fungerer det med mye glidekrem (luksus sensitiv) og begynner med en finger, denne pleier å gli ganske greit inn, men så kan du "dra" litt forsiktig for å kunne utvide litt.. Når det er plass til et par fingre så pleier jeg å fortsette med en dildo (eller butplug hvis du eier det), og får du inn den og smører inn kjæresten godt med glidekrem så bør det gå fint:)

Lykke til! :sengekos:

Gjest Heloise
Skrevet

Woho! Takk for fine svar dere :) Gleder meg veldig til å prøve :lur:

Har bedt han lese litt om det selv også så han ikke er -helt- grønn og blir sjokkert om noe skulle skje. Håper bare han husker det, han er litt gullfisk :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...