AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Jeg leier leilighet og har dermed ikke mulighet til å gjøre varige endringer på vegger og slikt. På badet er det hvite fliser på veggene, og disse kunne jeg tenkt meg å freshe opp litt med dekor av et eller annet slag. Noe som kan "limes" på og lett tas av igjen, sånn som klistremerker man kan ha på vinduer. Finnes det noe fint sånt tro? Og hvor da?
Margrethe86 Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 http://www.nyttig.no/produkt.cfm?id=428 her er klistremerker til fliser Noen syns disse er kjempeteite, men jeg syns faktisk det er litt stilig Det ene badet vårt har ikke vindu, så dette pynter fint opp
Kontormus Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Hmmm... om jeg ikke har misforstått helt, koster et slikt "vindu" 2492,-. Det var mye.
Frøken Blå Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Hmmm... om jeg ikke har misforstått helt, koster et slikt "vindu" 2492,-. Det var mye. Du har nok misforstått. Prisen er 89,- kroner. Det gjelder for hele "vinduet", ikke hver "flis". Dette er bare pynt som klistres på og kan tas av.
juliane Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Svenske nettsider har betydelig bedre utvalg en norske, men det er en del av dem som ikke sender til Norge. Jeg bestilte fra drytrend.se i helga, men har ikke fått noen leveringsbekreftelse enda. (Har fått ordrebekreftelse). Jeg ville googlet kakeldekor, da får du opp de fleste nettsidene. Jeg bestilte forresten disse for å dekke noen uglybugly dekorfliser på kjøkkenet. Bestilte bare noen få nå, så får jeg heller bestille flere senere hvis de er fine og jeg bestemmer meg for å ta hele kjøkkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå