Kosemose Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Bingobanden som går nå, helt sprøtt! Masse gamle folk som gjør sprø ting ute blant folk. Anbefales!!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 ... Dette er jo en reprise fra forrige uke?
Kosemose Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 Aner ikke? Har aldri sett det før jeg, og slumpet til å se det i dag, og tenkte bare tipse om det. Det går visst hver uke
Gjest NozMonster Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 hooohohoo, jaaa bingobanden er kjempeartig! ukens episode er på onsdager kl 21.30! også er det reprise kl 20 på fredager, ooog på mandager... ny episode i morgen! weeeeee!
sequin Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Kuleste programmet jeg har sett på leeeenge! :D
maipai Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Huff, syns bingobanden er kjedelig jeg. Har sett det to ganger og ikke ledd en eneste gang.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Det som er kjipt, er at sketsjene er HELT like den britiske versjonen av programmet. Så det er ikke så veldig kreativt og originalt. Men morsomt når man klarer å se bort fra det.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Bingobanden er morsomme! Jeg har ventet på dette programmet i mange måneder. Kjenner noen som ble lurt og gleder meg til å se det. Det beste med programmet er at vi får bekreftet hvor mange fordommer vi har mot de eldre. Vi tror liksom de er en gruppe vaffelspisende kloninger som bare passer inn i visse roller. Men jeg tror ikke vi forandrer oss så veldig med årene. Prioriteringer og verdier kan endre seg, men i bunn og grunn er vi jo de samme hele livet. Det er vanvittig morsomt å se de perplekse fjesene til tilskuerne som knapt tror sine egne øyne og ører. 4
Tabris Skrevet 30. mars 2011 #10 Skrevet 30. mars 2011 Det er vanvittig morsomt å se de perplekse fjesene til tilskuerne som knapt tror sine egne øyne og ører. Det er det morsomste med hele programmet, synes jeg.
Kråkesaks Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Det var morsomt med en gang, men de bruker de samme sketskjene om igjen og om igjen. Det blir ikke like morsomt.
Gjest NozMonster Skrevet 31. mars 2011 #12 Skrevet 31. mars 2011 Det som er kjipt, er at sketsjene er HELT like den britiske versjonen av programmet. Så det er ikke så veldig kreativt og originalt. Men morsomt når man klarer å se bort fra det. jeg ser poenget ditt! og må si meg enig! norge er ikke særlg flinke til å finne på egne tv-program! men jeg er ganske sikker på en ting, og det er at når vi kjøper et konsept fra andre, så må man gjøre det helt likt. Se på den orgininale Idol for eksempel... når de på audition kommer inn, sitter 4 dommer bak en helt lik sånn land "pult", og sier at de kan stille seg bak idol-merket. akkuratt som her i norge! ...i norske talenter er scenen og logo og alt annet helt likt som America got talent. så jeg tror rett og slett det bare må være sånn gitt!
Sugerøret Skrevet 31. mars 2011 #13 Skrevet 31. mars 2011 ikke alt er like morsomt,men det har vært et par ganger jeg flira godt Noe er rett og slett ekkelt eller direkte slemt.Synd det er så langt mellom de morsommme
Purple Basil Skrevet 5. april 2011 #15 Skrevet 5. april 2011 Skjønner ikke hva som er morsomt med det programmet jeg:p
Benedicte22 Skrevet 8. april 2011 #16 Skrevet 8. april 2011 De bruker jo bare det samme hele tiden. Ble lei etter 2. episode. 1
Alvina Skrevet 9. april 2011 #17 Skrevet 9. april 2011 Jeg har ikke helt sansen for programmet, synes ikke det er mer morsomt selv om det er eldre som oppfører seg corny. Tror jeg hadde ringt oppsøkende hvis jeg ble vitne til noe av det de sender hvis jeg var tilstede som uvitende. Jeg vet at eldre har mye viten og som regel oppfører seg bra, og møter jeg en eldre som virker forvirret, ringer jeg legevakta. Heldigvis var jeg ikke tilstede når sendingene ble filmet.
Gjest Applestore Skrevet 9. april 2011 #18 Skrevet 9. april 2011 Jeg syns ikke noe om det programmet.. Har gitt det en sjanse, og "sett på" de episodene som har vært, men har hverken smilt eller ledd av noe av det som blir vist.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #19 Skrevet 9. april 2011 Jeg synes heller ikke det er noe morsomt. Spiller ingen rolle om det er eldre eller yngre med der, hele koseptet er kjedelig.
karolinn Skrevet 9. april 2011 #20 Skrevet 9. april 2011 Ler meg skakk ihjel hver gang.. ler til og med høyt når jeg er alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå