Gå til innhold

Blir f--- meg gal av syke telefonselgere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir gal av telefonselgere som har ringt og ringt i det siste. De skal selge meg et blad, som jeg høflig takket nei til, og de selv sa de ikke skulle ringe. Nå har de ringt hele 4 ganger siden kl 4, de ringer fra forskjellig nummer hver gang, altså nesten like, men de siste to sifrene er forskjellige.

Hvordan få de til å stoppe? Jeg har jo sagt at de ikke skulle ringe! Hvordan er det man kan registrere seg slik at de ikke ringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du registert deg i brønnøysund registeret? Min lenke

Det er ihvertfall en god start...

Gjest Silvermist
Skrevet

Blir gal av telefonselgere som har ringt og ringt i det siste. De skal selge meg et blad, som jeg høflig takket nei til, og de selv sa de ikke skulle ringe. Nå har de ringt hele 4 ganger siden kl 4, de ringer fra forskjellig nummer hver gang, altså nesten like, men de siste to sifrene er forskjellige.

Hvordan få de til å stoppe? Jeg har jo sagt at de ikke skulle ringe! Hvordan er det man kan registrere seg slik at de ikke ringer?

Rergistrer deg her

Gjest Jentehumor
Skrevet

Er det samme blad?

Rart at de ringer det om det samme på forskjellige numre. Be dem klikke på Ikke interessert og fortell dem at de skal si til lederen at du blir ringt opp om det samme på forskjellige numre.

Kan være at de rett og slett ikke fjerner deg, altså en dårlig selger som ikke vet/eller glemmer at an skal gjøre det, så kommer du opp hos noen andre medarbeidere. De vet jo sikkert ikke at de har ringt deg før.

Eller du kan si at du har bladet.

Det er mange selgere som faktisk har mye interessant å selge, men har merket at noen av selgerne har veldig lite erfaring med hva de gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...