Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vanessa
Skrevet

Jeg har endel appelsinhud på lårene/baken, og lurer på om det i det hele tatt er noe som hjelper mot slikt? Jeg er bare 20 år, og ikke overvektig, så strengt tatt burde jeg vel ikke hatt det.

Videoannonse
Annonse
Gjest the imp
Skrevet

appelsinhud er ikke noe som kommer fordi du er overvektig. her er noe jeg fant på www.cellulitt.no

Først av alt: Appelsinhud er ikke noe du "får". De fleste kvinners underhud har en struktur som gjør at det av og til dannes synlige groper i huden, og det er ikke fordi de har gjort noe feil. Det er rett og slett en del av det å være kvinne.

Appelsinhud er ikke noe helseskadelig som bør unngås, men en sunn livsstil med fysisk aktivitet og godt kosthold vil legge forholdene til rette for alle kroppens funksjoner, og sannsynligvis minske den synlige forekomsten av appelsinhud.

Det du kan gjøre er å skrubbe deg slik at du fjerner døde hudceller, drikk masse vann, smør deg inn med fuktighetskrem og tren. Dette kan gjøre dem mindre synlige som det står i sitatet over. Dersom du søker på appelsinhud på nettet vil du finne en del info, men det er stort sett det samme som blir sagt. Selvfølgelig er det noen som påstår at de har vidunderkurer mot appelsinhud, men dessverre har jeg liten tro på dem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt Comet og den virket på meg. Etter graviditet hvor det hadde blitt mye sitting foran tv hadde jeg fått noen ekstra kg og appelsinhud/cellulitter. Brukte 2 flasker Comet og appelsinhuden ble betydelig redusert. Magen ble strammere og jeg gikk ned en størrelse i bukser.

Har enda noen bulker og cellulitter men den knudrete appelsinhuden forsvant omtrent helt og huden ble glatt. Nå var jeg veldig nøye med å smøre meg 2 ganger hver dag. Brukte vel Comet sammenhengende i 1 1/2-2 mnd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fruktjuice og brus lager mer cellulitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...