AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hvilke trenings-og kostholdsblogger leser dere? Jeg følger med på disse: Silje Mariela Dedication Kristine Weber Lovely Liller Blisunn
matheaxxx Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Egentlig så leser jeg bare fotballfrue.no sin blogg. Hun skriver ikke en ren trenings- og kostholdsblogg, heller en hverdagsblogg, men i og med at hun trener mye og er veldig opptatt av kosthold vil jeg rangere dette som en trenings- og kostholdsblogg.
Supraspinatus Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Finnes det noen trenings- og kostholdsblogger som ikke fokuserer på kroppsbygging og alternativ supermat? Hadde vært kjekt å lese en blogg om noen som spiste et normalt kosthold uten sykelig trang til å bake kaker med sukkererstatning og helsekost. Og som i tillegg drev med idrett. Helst utholdenhetsidrett. For all del, det er mye spennende å lese på BB-blogger og. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Tviler på at en slik "vanligmatblogg" ville fått like nesegrus beundring. Og det er jo det de fleste bloggere er ute etter. Oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Finnes det noen trenings- og kostholdsblogger som ikke fokuserer på kroppsbygging og alternativ supermat? Hadde vært kjekt å lese en blogg om noen som spiste et normalt kosthold uten sykelig trang til å bake kaker med sukkererstatning og helsekost. Og som i tillegg drev med idrett. Helst utholdenhetsidrett. For all del, det er mye spennende å lese på BB-blogger og. Jeg er en sånn person... Jeg savner også en blogg som gjenspeiler livet mitt så mye som mulig, aktivitet, trening, normalt kosthold, men med "junk" i blant også, og da en ekte kake og ikke 80% erstatning med greier. Og jeg har en veldig trent og fin kropp, jeg har aldri satt mine ben i et ttreningstudio fordi jeg rett og slett ikke har hatt mulighet. Alt er bygget på et ganske aktivt liv hjemme. Kanskje jeg skulle startet egen blogg, men er så sjenert.. 1
Supraspinatus Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Tviler på at en slik "vanligmatblogg" ville fått like nesegrus beundring. Og det er jo det de fleste bloggere er ute etter. Oppmerksomhet. Jeg tenker ikke på blogg om nordisk husmannskost altså. Jeg mener mat som ikke består av kunstig søtning, diverse skamdyre planter fra jungelen, bær ingen har hørt om, uten karbohydrater og med unormalt mye fett. Var mer sunn vanlig mat, ispedd treningslære. Gjerne fokusert på sunn trening og ikke bodybuilding. 1
Supraspinatus Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Jeg er en sånn person... Jeg savner også en blogg som gjenspeiler livet mitt så mye som mulig, aktivitet, trening, normalt kosthold, men med "junk" i blant også, og da en ekte kake og ikke 80% erstatning med greier. Og jeg har en veldig trent og fin kropp, jeg har aldri satt mine ben i et ttreningstudio fordi jeg rett og slett ikke har hatt mulighet. Alt er bygget på et ganske aktivt liv hjemme. Kanskje jeg skulle startet egen blogg, men er så sjenert.. Det ideelle er vel egentlig en blogg med flere skribenter. Å følge en persons liv er ikke det jeg synes er interessant, men helst det å lære nye ting og ikke minst bli inspirert til å leve sunnere eller forbedre treningen. Jeg mener selvsagt ikke at livet ditt er kjedelig!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Jeg er også ute etter en slik 'normalt kosthold og treningsblogg', altså ikke ekstremt verken den ene eller andre veien. Det må jo finnes? Skal lete litt mer jeg! 1
megvera Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 søk på "Big man going down" så finner dere en blogg litt i nærheten av det dere leter etter
Klips Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Kanskje vi skulle lage vår egen Det er jo sånt jeg til stadighet romsterer rundt etter her inne, mellom alle slanketrådene. En med allsidig trening og litt friluftslivpreg hadde jeg likt. Gjerne en som ikke handlet om mat i det hele tatt. 1
Gjest Silvermist Skrevet 31. mars 2011 #12 Skrevet 31. mars 2011 Jeg følger med på Kristine Webers blogg. Synes den er koselig og variert, og så synes jeg ikke hun er så "ekstrem" som en del andre trenings- og kostholdsblogger er. Dessuten har hun en veldig søt katt
Gjest Mynona83 Skrevet 31. mars 2011 #13 Skrevet 31. mars 2011 Finnes det noen trenings- og kostholdsblogger som ikke fokuserer på kroppsbygging og alternativ supermat? Hadde vært kjekt å lese en blogg om noen som spiste et normalt kosthold uten sykelig trang til å bake kaker med sukkererstatning og helsekost. Og som i tillegg drev med idrett. Helst utholdenhetsidrett. For all del, det er mye spennende å lese på BB-blogger og. Sånn som denne mener du? 1 egg 2 hvitter 4 ss sukrin 25 g pofiber 10 g hi-maiz 50 g soya yoghurt / mager kesam 1 ts fiberhusk 1 ts bakepulver 1/2 ts økologisk vaniljepulver, kan sløyfes 6 dåper stevia vanilje Skjønner ikke hva mesteparten er en gang jeg... 1
Supraspinatus Skrevet 31. mars 2011 #14 Skrevet 31. mars 2011 Sånn som denne mener du? 1 egg 2 hvitter 4 ss sukrin 25 g pofiber 10 g hi-maiz 50 g soya yoghurt / mager kesam 1 ts fiberhusk 1 ts bakepulver 1/2 ts økologisk vaniljepulver, kan sløyfes 6 dåper stevia vanilje Skjønner ikke hva mesteparten er en gang jeg... Får bare lyst å si: hihi Hold deg unna eggeplommer!!!!!!!!!!
Gjest Mynona83 Skrevet 31. mars 2011 #15 Skrevet 31. mars 2011 Får bare lyst å si: hihi Hold deg unna eggeplommer!!!!!!!!!! Ja, for guds skyld!
Gjest Mynona83 Skrevet 31. mars 2011 #16 Skrevet 31. mars 2011 Jeg er også ute etter en slik 'normalt kosthold og treningsblogg', altså ikke ekstremt verken den ene eller andre veien. Det må jo finnes? Skal lete litt mer jeg! Ja let litt, og del med oss! Vil mye heller lese om sunn og god mat som er godt for kroppen når man trener for å holde seg i form, ikke for å bygge. Og mat som har ingredienser jeg kjenner igjen - jeg vil ikke stappe maten min full av pofiber, sukrin, fiberhusk, proteinpulver og gainer. Jeg vil ha MAT! Jeg fant en for en tid tilbake, og la den inn på bokmerkene mine, men så gikk PC'n til helvete, så den linken er glemt!! Skal se om jeg kommer på den igjen.
Klips Skrevet 31. mars 2011 #17 Skrevet 31. mars 2011 Hvilke trenings-og kostholdsblogger leser dere? Jeg følger med på disse: Silje Mariela Dedication Kristine Weber Lovely Liller Blisunn Her var det mye fint. http://veientilfitness.blogspot.com/ er den eneste fitnessbloggen jeg har lest så langt, ellers skulle jeg gjerne hatt noen om løping? Sjekker http://blogg.loplabbet.no/ og http://www.bringmesome.blogspot.com/ for løpeglede.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #18 Skrevet 1. april 2011 De som leser fitnessblogger er gjerne beundrere av den type livsstil og kropp. Man blir ikke muskuløs med relativt lav fettprosent av å spise det de fleste anser som vanlig mat (hvetemel, sukker, smør).
Gjest Mynona83 Skrevet 1. april 2011 #19 Skrevet 1. april 2011 De som leser fitnessblogger er gjerne beundrere av den type livsstil og kropp. Man blir ikke muskuløs med relativt lav fettprosent av å spise det de fleste anser som vanlig mat (hvetemel, sukker, smør). Men man kan oppnå det samme uten å putte i seg syntetisk fremstilte remedier...
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #20 Skrevet 1. april 2011 Men man kan oppnå det samme uten å putte i seg syntetisk fremstilte remedier... Hvilke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå