Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei =) :sjenert: Jeg tror jeg begynner å falle for en som er 29,og jeg er 19. Jeg sliter litt psykisk noen ganger, har gjort det i nesten 3 år. Jeg har det veldig fint av og til, og noen ganger vil jeg bare forsvinne.Jeg synes det virker så fint å være sammen med en voksen, det gir en trygghet,med en som har ferdig jobb og kan passe på meg.Jeg var sammen med en som var 2 pr eldre før, og det har gitt meg mye trishet i ettertid. virker så deilig å være sammen med en som er litt voksen,men det kan OGSÅ være bra å være sammen med en på samme alder for å vokse sammen. Synes dere 10 år forskjell er mye ? har noen erfaringer dere vil dere om hvordan dette er ?man er jo på forskjellige stadier av livet sannsynlighvis når man er 19 og 29. :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 års aldersforskjell er ikke så mye, men det blir kanskje litt rart hvis han skal passe på deg?

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hei =) :sjenert: Jeg tror jeg begynner å falle for en som er 29,og jeg er 19. Jeg sliter litt psykisk noen ganger, har gjort det i nesten 3 år. Jeg har det veldig fint av og til, og noen ganger vil jeg bare forsvinne.Jeg synes det virker så fint å være sammen med en voksen, det gir en trygghet,med en som har ferdig jobb og kan passe på meg.Jeg var sammen med en som var 2 pr eldre før, og det har gitt meg mye trishet i ettertid. virker så deilig å være sammen med en som er litt voksen,men det kan OGSÅ være bra å være sammen med en på samme alder for å vokse sammen. Synes dere 10 år forskjell er mye ? har noen erfaringer dere vil dere om hvordan dette er ?man er jo på forskjellige stadier av livet sannsynlighvis når man er 19 og 29. :lete:

10 års aldersforskjell er ikke så ille i utg punktet, men for meg høres det ut som du leter etter en slags farsfigur og det blir feil. I et par skal begge være likeverdige. Den ene skal ikke passe på den andre på den måten du beskriver.

• Liker 4
Gjest Fikira
Skrevet

Er det kjæreste eller en ny far du ønsker deg....?

• Liker 1
Skrevet

10 år kan være mye når man er 19 og 29, i motsetning til 29 og 39 for eksempel.

Skrevet

er vi tvillinger lixom? Hhh legga akkurat ut en topic som handler om å date eldre menn! så ikke at du hadde tattt dn op! :filer:

Skrevet

Okei, komplekser her . 29 år , eldre mann ? jeg tror jeg er et fossil :)

• Liker 2
Skrevet

hei jeg er 28 prøv med meg først kunne tenke meg ei ung ei nå :-)

Skrevet

alderen har ingenting å si. jeg er sammen med en som 9 år eldre enn meg.. å vi har det kjempe fint sammen :D

Skrevet

Glem alderen! Er følelsene der, go for it! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...