Englebarnet Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hei =) Jeg tror jeg begynner å falle for en som er 29,og jeg er 19. Jeg sliter litt psykisk noen ganger, har gjort det i nesten 3 år. Jeg har det veldig fint av og til, og noen ganger vil jeg bare forsvinne.Jeg synes det virker så fint å være sammen med en voksen, det gir en trygghet,med en som har ferdig jobb og kan passe på meg.Jeg var sammen med en som var 2 pr eldre før, og det har gitt meg mye trishet i ettertid. virker så deilig å være sammen med en som er litt voksen,men det kan OGSÅ være bra å være sammen med en på samme alder for å vokse sammen. Synes dere 10 år forskjell er mye ? har noen erfaringer dere vil dere om hvordan dette er ?man er jo på forskjellige stadier av livet sannsynlighvis når man er 19 og 29.
Kråkesaks Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 10 års aldersforskjell er ikke så mye, men det blir kanskje litt rart hvis han skal passe på deg?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Hei =) Jeg tror jeg begynner å falle for en som er 29,og jeg er 19. Jeg sliter litt psykisk noen ganger, har gjort det i nesten 3 år. Jeg har det veldig fint av og til, og noen ganger vil jeg bare forsvinne.Jeg synes det virker så fint å være sammen med en voksen, det gir en trygghet,med en som har ferdig jobb og kan passe på meg.Jeg var sammen med en som var 2 pr eldre før, og det har gitt meg mye trishet i ettertid. virker så deilig å være sammen med en som er litt voksen,men det kan OGSÅ være bra å være sammen med en på samme alder for å vokse sammen. Synes dere 10 år forskjell er mye ? har noen erfaringer dere vil dere om hvordan dette er ?man er jo på forskjellige stadier av livet sannsynlighvis når man er 19 og 29. 10 års aldersforskjell er ikke så ille i utg punktet, men for meg høres det ut som du leter etter en slags farsfigur og det blir feil. I et par skal begge være likeverdige. Den ene skal ikke passe på den andre på den måten du beskriver. 4
Gjest Fikira Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Er det kjæreste eller en ny far du ønsker deg....? 1
Snipa Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 10 år kan være mye når man er 19 og 29, i motsetning til 29 og 39 for eksempel.
death-row Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 er vi tvillinger lixom? Hhh legga akkurat ut en topic som handler om å date eldre menn! så ikke at du hadde tattt dn op!
sebastianen Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Okei, komplekser her . 29 år , eldre mann ? jeg tror jeg er et fossil 2
milfdigger Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 Hei =) Jeg tror jeg begynner å falle for en som er 29,og jeg er 19. Jeg sliter litt psykisk noen ganger, har gjort det i nesten 3 år. Jeg har det veldig fint av og til, og noen ganger vil jeg bare forsvinne.Jeg synes det virker så fint å være sammen med en voksen, det gir en trygghet,med en som har ferdig jobb og kan passe på meg.Jeg var sammen med en som var 2 pr eldre før, og det har gitt meg mye trishet i ettertid. virker så deilig å være sammen med en som er litt voksen,men det kan OGSÅ være bra å være sammen med en på samme alder for å vokse sammen. Synes dere 10 år forskjell er mye ? har noen erfaringer dere vil dere om hvordan dette er ?man er jo på forskjellige stadier av livet sannsynlighvis når man er 19 og 29. hei jeg er 28 prøv med meg først kunne tenke meg ei ung ei nå :-)
Hette Skrevet 4. april 2011 #9 Skrevet 4. april 2011 alderen har ingenting å si. jeg er sammen med en som 9 år eldre enn meg.. å vi har det kjempe fint sammen :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå