Gå til innhold

Bad ass inspirasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen bilder/linker/something med inspirasjon til hvordan man kan kle seg bad ass? Har prøvd å søke opp på google, men kommer ikke så mye fornuftig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på hva du legger i "bad ass"

Tenker du på noe litt rocka til hverdags, eller noe mer kostyme-aktig (noe ala det man ser i action filmer) til fest el.l.?

AnonymBruker
Skrevet

tenker hverdagslig. litt rocka/metal aktig kanskje..

svart skinnjakke, boots, skinny jeans pilotbriller osv

Skrevet

Lip Service har en del metal klær, tenker dette kanskje er litt mer heavy enn du hadde tenkt på, men se om du ikke finner noe inspirasjon. Jeg vet de har noen kolleksjoner som kommer i løpet av sommeren som er mer hverdagslige.

Ellers har den rocka moten vært i vinden en stund, så ta en titt på hm, vero moda etc, kan hende du finner noe der som er litt billigere enn jeg linket til over.

En annen ting du kan gjøre er å kjøpe merchandise fra band/artister du liker, f.eks t sjorter el.l og slenge på et naglebelte. Nå vet ikke jeg hva du hører på eller liker, men Loudclothing har en del forskjellig, til helt greie priser.

Skrevet

Du kan søke litt på taylor momsen, hun har litt rocka stil :)

AnonymBruker
Skrevet

Takker :) Skal ta en titt på det forskjellige nå :)

Skrevet

Vil ikke akkurat kalle disse fløtepusene for noe "badass" akkurat.:)

Er jo smågutter.

Johnny Depp kan vel, med unntak, kanskje kalle seg litt mer "badass".. Min mening. :)

Ian Somehalder (øverste link) er vel den hotteste badass-typen som faktisk er tidenes miljøforkjemper og dyrevenn-fløtepus jeg vet om :rodmer:

Johnny Depp er jo hardbarka badass :) var hvertfall, før han fikk familie. Men stilen har han jo fremdeles!

Gjest Heloise
Skrevet

Bluebanana.com og x-tra-x.de

Litt å velge mellom på de to sidene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...