AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Egentlig "bare" det jeg lurer på Er 27,fremdeles uren hud og nå synes jeg jeg ser rynker komme også Blir jeg tørr av kreme sn jeg har nå,som er for kombinasjonshud/fet hud, da det virker som om den i h.sak konsentrer seg om å holde huden matt. Ikke nok fukt for meg der tror jeg. Har Dermologica. Har en del kvisearr, store porer og små kviser - så jeg har kjøpt en "syregreie" (husker ikke hva den het)fra skin.lab. Antar det er viktig med en GOD fuktighetskrem i den sammenheng. Håper noen kan hjelpe! Jo - kremen må gjerne være billigst mulig;)
ondebanan Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Den finnes! Den heter Decleor Hydra Floral 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Egentlig "bare" det jeg lurer på Er 27,fremdeles uren hud og nå synes jeg jeg ser rynker komme også Blir jeg tørr av kreme sn jeg har nå,som er for kombinasjonshud/fet hud, da det virker som om den i h.sak konsentrer seg om å holde huden matt. Ikke nok fukt for meg der tror jeg. Har Dermologica. Har en del kvisearr, store porer og små kviser - så jeg har kjøpt en "syregreie" (husker ikke hva den het)fra skin.lab. Antar det er viktig med en GOD fuktighetskrem i den sammenheng. Håper noen kan hjelpe! Jo - kremen må gjerne være billigst mulig;) Jeg er ikke imponert over det syregreiene, det kan bare gjøre vondt verre. Når du er 27 år og fremdeles sliter med uren hud er det bare en ting å gjøre: Oppsøk fastlegen og be om å bli henvist til hudlege!! Det er kun reseptbelagte preparater som kan hjelpe (antibiotika o.l), og hudpleiere kan ikke gjøre en dritt. Når du er 27 år må du få slippe uren hud. Jeg er 26 år og ble kvisefri for to år siden etter mange runder med Diane p-piller, reseptbelagte linimenter og deretter endelig noen år med antibiotika som virkelig hjalp. Irriterer meg over alle pengene jeg har brukt hos hudpleier på kremer og rens og alt mulig som egentlig ikke hjalp. Jeg renser huden og bruker fuktighetskrem fremdeles, men jeg har ikke kviser. Men ja du må jo selvføgelig ha en godt krem likevel:) Uten fett, men med masse fuktighet
tasseliten Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Decleor hydra floral er ikke god for min hud. Jeg får kviser av denne. Hvis man ikke vil veien om hudlege og piller, så kan noen av MD sine produkter hjelpe. Jeg synes maskene til MD hjelper. Fuktighetskrem må du nesten prøve deg litt fram med. Viktig å velge en som er lett, men som likevel gir fukt. Generelt så er fuktighetskremer fra hudpleiesalonger bedre enn de man får på parfymeriet. 1
aya Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Enig i rådet over om å prøve seg fram. Fuktighetskremer som andre med min hudtype har vært superfornøyd med, har jeg ikke nødvendigvis like god erfaring med. Selv bruker jeg Lavera rosekrem kjøpt på helsekostbutikk nå og er veldig godt fornøyd med den. Den er heller ikke så dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå