Gjest Hilde K S Skrevet 1. november 2003 #1 Skrevet 1. november 2003 Hvordan skal man finne klær når man har lagt på seg to høstkilo, er novemberblek og har en oppblåst pms-mage ?
Rapitap Skrevet 1. november 2003 #3 Skrevet 1. november 2003 ...og litt etterpå så kan vi sikkert tutle litt sammen????
Gjest Hilde K S Skrevet 1. november 2003 #4 Skrevet 1. november 2003 Tutler gjeren litt sammen med deg etter at lønningen har kommet. Brukte mine siste kroner på klær til mannen og eldste barnet i dag jeg....
Gjest Hilde K S Skrevet 1. november 2003 #5 Skrevet 1. november 2003 Og det bør gjøres før nyttår, for da blir det jo forbudt med . Sukk. Vi kan ta en felles "julegave til mennene våre shopping med påfølgende kafeteriabesøk" sammen med Mie i midten av desember ?
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2003 #6 Skrevet 1. november 2003 Og det bør gjøres før nyttår, for da blir det jo forbudt med . Sukk. Vi kan ta en felles "julegave til mennene våre shopping med påfølgende kafeteriabesøk" sammen med Mie i midten av desember ? JUHUUUUUUUU! JAAAAAAAAAAAAAAAAA! JIPPPIIIIIIII! (som betyr; eg e me)
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2003 #8 Skrevet 1. november 2003 Du Hilde - de der høstkiloene......lurer på om det kan være bananene for jeg har fått noen jeg også.....
Miracl3 Skrevet 1. november 2003 #9 Skrevet 1. november 2003 De høstkiloene kan du gå av deg og pms magen går over. Hva sutrer du for egentlig ?
Gjest Hilde K S Skrevet 1. november 2003 #10 Skrevet 1. november 2003 De høstkiloene kan du gå av deg og pms magen går over. Hva sutrer du for egentlig ? Så hyggelig du er ! :D
Gjest care Skrevet 1. november 2003 #11 Skrevet 1. november 2003 Straffen med å ha noen kilo for mye, betyr at jeg ikke kan kjøpe meg noe nytt. Brude jo være god motivasjon for å mer
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2003 #12 Skrevet 1. november 2003 Så hyggelig du er ! :D Tusen takk men jeg syntes to kilo ikke er så veldig mye siden du kan slanke det av deg på en uke
Gjest the imp Skrevet 1. november 2003 #13 Skrevet 1. november 2003 Hmm, og for å ta innlegget over veldig høytidelig, når ble det sunt og ikke minst enkelt å ta av 2 kg på en uke? Akkurat 2-3 kg kan noen ganger være det vanskeligste å ta av det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå