Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hvordan skal man finne klær når man har lagt på seg to høstkilo, er novemberblek og har en oppblåst pms-mage ? :gape:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og litt etterpå så kan vi sikkert tutle litt sammen????

:kul:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Tutler gjeren litt sammen med deg etter at lønningen har kommet.

Brukte mine siste kroner på klær til mannen og eldste barnet i dag jeg....

Gjest Hilde K S
Skrevet

Og det bør gjøres før nyttår, for da blir det jo forbudt med :kul: . Sukk.

Vi kan ta en felles "julegave til mennene våre shopping med påfølgende kafeteriabesøk" sammen med Mie i midten av desember ?

Skrevet
Og det bør gjøres før nyttår, for da blir det jo forbudt med :kul: . Sukk.

Vi kan ta en felles "julegave til mennene våre shopping med påfølgende kafeteriabesøk" sammen med Mie i midten av desember ?

:hoppe: JUHUUUUUUUU! JAAAAAAAAAAAAAAAAA! JIPPPIIIIIIII!

(som betyr; eg e me)

Skrevet

Du Hilde - de der høstkiloene......lurer på om det kan være bananene for jeg har fått noen jeg også.....

Skrevet

De høstkiloene kan du gå av deg og pms magen går over. Hva sutrer du for egentlig ?

Gjest Hilde K S
Skrevet
De høstkiloene kan du gå av deg og pms magen går over. Hva sutrer du for egentlig ?

Så hyggelig du er ! :D

Skrevet

Straffen med å ha noen kilo for mye, betyr at jeg ikke kan kjøpe meg noe nytt. Brude jo være god motivasjon for å :hoppe: mer

Gjest Anonymous
Skrevet

Så hyggelig du er ! :D

Tusen takk men jeg syntes to kilo ikke er så veldig mye siden du kan slanke det av deg på en uke :)

Gjest the imp
Skrevet

Hmm, og for å ta innlegget over veldig høytidelig, når ble det sunt og ikke minst enkelt å ta av 2 kg på en uke? Akkurat 2-3 kg kan noen ganger være det vanskeligste å ta av det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...