Gå til innhold

Svarfrist på invitasjon ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk endelig bekreftelsen på kirken i dag, så nå må invitasjonene ut!

Men hvor lang svarfrist skal vi sette? Gifter oss i juli forresten.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet (endret)

Hvor lang tid i forveien må lokalene/catering osv vite eksakt antall gjester? Ta utgangspunkt i hvem som må vite slikt, og hvilken frist disse har, og sett fristen senest en - to uker før dette igjen. (Etternølere som du må purre opp finnes i de beste familier.)

Ellers kan du gjerne sette fristen enda litt før. Kort svarfrist gjør at invitasjonen ikke så lett blir glemt.

Endret av Spinell
Skrevet

De må ha endelig tall to uker før, men kan jeg feks sende invitasjonene til hekken, med frist 1 mai? Eller er 15 mai bedre??

Skrevet

Eh... Jeg skal IKKE sende invitasjoner til hekken! Teite iPhonen! Det skulle selvfølgelig være helgen!!!

• Liker 1
Gjest Spinell
Skrevet

:skratte:

Jeg som trodde hekken var et dialektord for "hele røkla"...

Jeg tror jammen jeg ville satt første mai, men brukt litt av tiden etterpå til å purre opp svar fra de som ikke svarer.

Skrevet

Vi tenker å ha svarfrist en mnd før.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde svarfrist midt i mars, og gifter oss i juli. Valgte å ha såpass langt i forveien så vi har en viss oversikt over de økonomiske utgiftene og slikt. Det er ikke alle som har hatt mulighet til å svare enda, men det gjør ikke noe siden det enda er ei stund til vi gifter oss.

Vi har ihvertfall en god oversikt over alt av utgifter nå som vi vet omtrent hvor mange vi kan forvente oss, så da kan vi planlegge ut fra det.

Skrevet

Vi gifter oss 6.august og har svarsfrist 1.juni. Vi sendte ut invitasjonene i midten av mars. Jeg tenker at svarsfrist en måned før sikkert er passe?

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...