Missi89 Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hvor mange av dere så den da den gikk på tv her i forrige uke? Og hva syns dere? Personlig sat jg og strigråt fra ende til annen. Var så ufattelig trist .
ninuska_ Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Jeg så den på NRKs nett-tv i går kveld. Det var sterk kost. Hadde tårer i øynene gjennom hele og jeg strigråt ved enkelte deler av filmen. Anbefales på det sterkeste - men advarer mot en del brutale scener.. som har brent seg fast på netthinna
slackerbitch Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Gråt gjennom det jeg orket å se av den.. Forferdelig trist!
Gjest Kim Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 (endret) En løgnaktig, spekulativ film direkte fra Fatahs pr avdeling. Vibekke Løkkeberg har bevist gang på gang vist sin mangel på ferdigheter når det kommer til filmformatet, Gazas tårer er bare enda en film i rekken av Løkkebergs filmatiske falitterklæringer. saken er altså den at det du ser i filmen på ingen måte er filmet av Løkkeberg selv, men er "arkiv" matriale fra Fatah og Hamas - oraganisasjoner som er kjent for å gjøre grufulle ting mot sine egene innbyggere, for å gjøre politisk mynt på verdenssamfunnets dårlige samvittighet. Endret 29. mars 2011 av Kim
Missi89 Skrevet 2. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2011 Har du vært nede i Gaza og sett realiteten siden du kan si at den er løgnaktig? Er det ikke et faktum at israel bombet siville ofre i 08/09?
Gjest Kim Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Har du vært nede i Gaza og sett realiteten siden du kan si at den er løgnaktig? Er det ikke et faktum at israel bombet siville ofre i 08/09? Tror nok ikke konflikten er så sort/hvit kjære deg. Jeg er ikke tilhenger av noen av partene i denne konflikten, og du har helt rett i at Israel skyter spurv med kanoner i deres håndtering av situasjonen. Men den andre siden er jommen ikke mye bedre og er bla. kjent for å bruke sivile som levende skjold i den visshet om at det internasjonale samfunnet bruker slike episoder mot Israel. Når Hamas, Fatah og de andre grupperingene som holder til i Palestina ikke holder de universale reglene som f.eks at stridende styrker ikke forskanser seg i sykehus, man bruker ikke transport med symbolet til røde kors/halvmåne til å transportere tropper eller våpen osv. Du må også huske at Hamas o.l ikke fremstår som en militær enhet, de bruker ikke uniformer eller andre kjennetegn som gjør det klart at de er stridende styrker. Iran er med å gi økonomisk støtte til familiene av de som har valgt martyrdøden. Partene ønsker ikke å annerkjenne hverandre. De hevder begge å ha mer rett enn den andre parten til de hellige stedene osv. Så lenge de relgiøse undertonene ligger der, så kan jeg helt ærlig si at jeg ikke ser noe håp for en varig fred i dette området.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Har du vært nede i Gaza og sett realiteten siden du kan si at den er løgnaktig? Er det ikke et faktum at israel bombet siville ofre i 08/09? Han kan like godt si det som at Vibeke kan si noe annet, for faktum er at hun aldri har vært der nede. Hun har sittet ved pc-en sin og mikset sammen dette makkverket av en propagandafilm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå