Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2003 #1 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg er født i Jomfruens tegn. Kunne vært artig å høre fra andre jomfruer om: Dine interesser, jobb,personlighet,mange nære venner du har(1 eller flere),om du har partner:hvilket stjernetegn er han/hun? Min samboer er Vannmann. Jeg jobber i Barnehage. Liker forming og maling, reiser,liker å lese biografier og bladet illustrert vitenskap,er overtroisk,følsom,lett og glede, litt langsinnt,gavmild,hjelpsom,skeptisk til nye mennesker,liker å synge,liker å vise omsorg.. Jeg har 3 nære venner,alle jenter, selv om jeg kansje foretrekker guttevenner?? Jeg er yngst av en søskenflokk på 5, og er nok den roligste av oss 5. Det var noen ord om meg, en stolt jomfru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 1. november 2003 #2 Del Skrevet 1. november 2003 Min samboer er Vannmann. Det bor en vannmann i oss alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 4. november 2003 #3 Del Skrevet 4. november 2003 Har samboer som er Tyr, de lengste forholda jeg noensinne har hatt er med Tyr - ellers har jeg vært sammen med Fisk, Løve og Vær og ingen av de funket. Jeg jobber som kundebehandler og trives - tenkte i mange år på å jobbe i barnehage, men la fra meg tanken da jeg fikk barn. Jeg er ikke langsint - jeg er heller hissig... Og en perfeksjonist på mange områder - spesielt språk, der skal alt være rett både det skrevne og det talte ord. Jeg kommer med skrivefeil selv også, men da gremmes jeg i lange tider etterpå. Jeg er vanvittig til å kritisere meg selv, og har en tendens til å fortelle andre hva som er rett og galt, moralsk og umoralsk. Samtidig er jeg vennlig og omsorgsfull, og trekkes mot alt som er alternativt; UFO, Tarot, Astrologi, Kiromanti - og jeg kan spå litt selv - kan litt om mange ting, men aldri satt meg 100% inn i noe. Jeg har bare et par gode venninner, men trives best sammen med menn egentlig - i ungdomsårene var jeg bedre venner med gutter enn jenter. Det var nå litt om meg - er nok en typisk Jomfru, men er også farget av Tyr-månen og Krepse-ascendanten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg er født i Jomfruens tegn. Kunne vært artig å høre fra andre jomfruer om: Dine interesser, jobb,personlighet,mange nære venner du har(1 eller flere),om du har partner:hvilket stjernetegn er han/hun? Min samboer er Vannmann. Jeg jobber i Barnehage. Liker forming og maling, Jeg jobber også i barnehage, og liker forming og maling og å bruke hendene generelt til å lage - jeg er veldig praktisk. Det var noen ord om meg, en stolt jomfru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SapphireF Skrevet 19. november 2003 #5 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg er også en jomfrue. Jeg er gift og har et barn (gutt). Mannen min er Vannmann. Jeg hadde en kjæreste før og har var Tyr. Vi var sammen i 6 år men funket ikke. Jeg er ikke ferdig med min utdannelse. Jeg har tatt business computer application, og data ingeniør. Mitt favoritt fag er matte. Nå vet jeg ikke hva jeg egentlig skal studere. Men jeg liker barn, så tenker jeg kanskje sykepleier. Jeg liker å møte mennesker, reise, lese romanbøker. Jeg liker også å synge. Jeg er hjelpsøm, følsom, "crying girl" men jeg er en glad person. Jeg har mang gode venner og jeg har nemlig 2 bestevenner, en gutt og en jente. For meg er det bedre å snakke med gutter enn jenter. Det er meg, en typist Jomfrue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. november 2003 #6 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg er også Jomfru, og er gift med en Skorpion. Overfor fremmede er jeg stille og beskjeden, og liker ikke at fokus blir rettet mot meg. Jeg trives liksom best når jeg blir borte i mengden. Jeg er skeptisk til folk jeg ikke kjenner, og folk bruker lang tid på å komme innpå meg. Jeg er også glad i å synge, men da helst uten tilhørere. Ser på meg selv som et meget følsomt menneske, og gråter enten jeg er glad eller trist! Har alltid vært mer glad i dyr enn mennesker. Jeg har få, men gode venner. Jeg blir sjelden eller aldri sint, og dette er egentlig en stor bakdel. Elsker og reise, og da helst til varmere strøk. Er ikke spesielt overtroisk, men tror det finnes noe mer "der ute". Det var denna jomfruen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #7 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg er fisk og har vært samboer med en jomfru.... det gikk ikke så bra....... (nå har jeg valgt meg en tvilling.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 20. november 2003 #8 Del Skrevet 20. november 2003 Kan vi jomfruer være veldig utydelige og slite med å bestemme oss - og er to jomfruer en elendig kombinasjon? Jeg og kjæresten er jomfruer ...og huff så vanskelig det er å få tatt av gjørelser ......Og huff så vanskelig det er å være tydelige og si hva vi vil - og å få ting gjort !!!!! :oops: Høres dette kjent ut eller?? minner meg mer om en vekt må jeg si ........de veier for og i mot og greier ikke bestemme seg ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 20. november 2003 #9 Del Skrevet 20. november 2003 Virgo : Kansje du har vekten i ditt månetegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 20. november 2003 #10 Del Skrevet 20. november 2003 Det kan være - eller kanskje han har det .... :-? *ler*... Men hvordan vet man det da egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 20. november 2003 #11 Del Skrevet 20. november 2003 Det får du vite om du sender til Ling eller meg. Vi trenger kun dato, klokkeslett, år og sted. Da skal du får besjed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 21. november 2003 #12 Del Skrevet 21. november 2003 Virgo : Kansje du har vekten i ditt månetegn? God observasjon! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #13 Del Skrevet 21. november 2003 Mye intressangt lesestoff her, gledelig :D Min kjære Vannmann er en hærlig fyr...vi passer utrolig godt sammen selv om vi er på to vitt forskjellige planeter av og til Han er: Rolig,sjarmerende,snill,kjærlig,hissig(når han `plages` med noe), til tider meeeget lat, skal bare hvile på sine laubær,rotete,har veeeldig god tid(noe jeg sjelden har),elsker å sove leeenge(noe jeg ikke har tid til),humoristisk og orginal. Han ELSKER at som sier BROMM BROMM, har fullstendig kjøredilla i perioder, drømmer seg langt bort i lekebutikker blandt alle `guttelekene`,er overtroisk(redd UFO,ha ha ha),er redd for medisiner(sier at det ikke er bra for kroppen å ta smertestillende :o ),liker absolutt IKKE karaoke og synging( til min stoore fortvilelse, jeg elsker å synge), og påstår at kokt fisk er KATTEMAT :o Det var litt om lin bedre halvdel, en STOLT VANNMANN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 28. november 2003 #14 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg er født i jomfruens tegn. Jeg har en samboer som er...Hm, vet ikke stjernetegnet, men han er født i begynnelsen av januar. Jeg er førskolelærerstudent og jobber i barnehage ved siden av. Når jeg møter mye folk er jeg som regel beskjeden, det har jeg alltid vært, men de som kjenner meg vet at jeg kan være en tjo-hei person... Jeg har ikke så mange venninner nå, siden jeg og samboern har flyttet til et nytt sted... Jeg er yngst av tre søsken, har to eldre brødre. Den ene av de er også født i jomfruens tegn. Jeg liker å trene, da blir jeg mye mer positiv og opplagt! Liker også å leste (lettleste bøker!!!), være sammen med samboern min, er glad i rolige hjemmekvelder, men syns også det er gøy med en fest av og til... Ellers så er jeg veldig streng med meg selv, har altfor høye krav og forventninger til meg selv, som jeg aldri kommer til å nå.... Så jeg får prøve å lære å godta meg selv som jeg er! Det var jomfuen meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymfen Skrevet 14. desember 2003 #15 Del Skrevet 14. desember 2003 - tenkte i mange år på å jobbe i barnehage, men la fra meg tanken da jeg fikk barn.Jeg er ikke langsint - jeg er heller hissig... Og en perfeksjonist på mange områder - spesielt språk, der skal alt være rett både det skrevne og det talte ord. Jeg kommer med skrivefeil selv også, men da gremmes jeg i lange tider etterpå. Jeg er vanvittig til å kritisere meg selv, og har en tendens til å fortelle andre hva som er rett og galt, moralsk og umoralsk. Samtidig er jeg vennlig og omsorgsfull, og trekkes mot alt som er alternativt; UFO, Tarot, Astrologi, - og jeg kan spå litt selv - kan litt om mange ting, men aldri satt meg 100% inn i noe. i ungdomsårene var jeg bedre venner med gutter enn jenter. Det var nå litt om meg - er nok en typisk Jomfru Dette var litt merkelig lesning, for etter å ha klippet ut litt av din beskrivelse av deg, kunne den vært en utmerket beskrivelse av meg... Hm. Min forrige samboer var tyr, det orket jeg ikke i lengden, har også vært ute for både fisk,vannmann og en annen jomfru. Har nå slått meg til ro med en skytte. Er hjemmeværende, er vanvittig pertentlig med husarbeid.. Hadde bare guttevenner før, nå har jeg 3-5 jeg regner for nære venninner. Er som flere jomfruer her inne glad i å synge og glad i forming og maling. Jeg er åpen og lett å bli kjent med , tilsynelatende, farget av en flott vekte-ascendant. Innerst inne er jeg vel litt humørsyk&en tanke overfølsom, og månen min er i krepsen. Har inntrykk av at det ikke er så veldig mange jomfruer som er opptatt av astrologi. Kan komme av alt det fæle de sier om jomfruen, men kan vel også være at jomfruer som regel er veldig skeptiske?Til det meste? Jeg er ihvertfall det, men astrologi har liksom sugd meg til seg. Men er stadig ikke overbevist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå