AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hei Jeg har vært på opplæring 5 dager, da på sykehjem. Jeg er ikke fagarbeider, men har erfaringer fra vg1 helse og sosialfag og vg2 helsefagarbeider. Jeg lurer på om jeg får lønn de 5 dagene jeg har vært der på opplæring? De jeg jobber sammen med sier jeg har krav på det, men har ikke snakket med arbeidsgiver om det da hun har vært borte.
englove Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Jeg har også jobbet på sykehjem (sommerjobb), og da uten noen som helst gunstig erfaring i det hele tatt. Jeg fikk betalt for opplæringen jeg :)Du har jo vært på jobb, og skal ha betaling for det du gjør.
Djungelvrål Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 5 opplærignsvakter?? Det var mye, trodde 2 var vanlig jeg. Hvorfor trenger du 5?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 5 opplærignsvakter?? Det var mye, trodde 2 var vanlig jeg. Hvorfor trenger du 5? Hvorfor TS hadde 5 vakter er ikke relevant. Man skal få betalt for all opplæring, uavhengig om det er mer eller mindre opplæring enn det som er vanlig. All opplæring er lønnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå