Gå til innhold

Undertøy, jeg begynner å stresse nå..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som vet om noen supre undertøysbutikker i Oslo området å anbefale.?Er bare en og en halv måned igjen til vi gifter oss og jeg har ikke funnet undertøy enda..Har en kjole i satin/ geogette-chiffon og dette er ganske tynt stoff, så jeg må ha undertøy uten mønster. Vil gjerne ha noe som også har en viss hold in effekt.Noe body lignende sak tror jeg, må iallefall dekke magen.. Dette er umulig å finne, hjelp meg anyone?

kyss.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det lille under" har sikkert noe du kan bruke.

klem fra tingeling

Skrevet

Jeg kjøpte mitt undertøy hos Christiane i Oslo, men dette er det mønster i. Det ser slik ut:

http://www.brashop.com/carnival/car313.htm

Forøvrig er det mange som har skytt av Arabella som ligger i Øvre Slottsgate. Så kanskje det er noen å kontakte?12

Skrevet

Heisann!

Jeg sleit virkelig med dette -ikke minst fordi jeg er gravid i 21. uke...

Fant til slutt en vakker torsolet (vet ikke hvordan det skrives, heller ikke så viktig:-) Jeg var innom flere butikke og brudesalonger. Fant bla. en fin torsolet på brudekjolebutikken i Øvre Slottsgate (Egertorget), men den passet ikke rundt gravid-magen min. Den kostet ca. 900,- Var enkel, uten blonder. På undertøysbutikken på Sten og Strøm fant jeg imidlertid en helt enkel torsolet, uten blonder og med spiler som bøyde seg fint rundt magen min. Den kostet 699,- Hadde kun noen enkle blomster på stroppene og øverst (veldig diskret). Kjøpte denne, men kjøpte truser og strømper på Cubus.

Lykke til -jeg er lykkelig for at jeg er ferdig med akkurat dette!

Skrevet

Arabella i øvre slottsgate har helt fantastisk service, gå dit! Jeg fikk kjøpt der, og ble kjempefornøyd!

Skrevet

Undertøysbutikken som ligger i 2. etg på Paleet er også super! Har ikke kjøpt mitt brudeundertøy enda, men har vært innom der et par ganger og de har bra utvalg og super service! Ikke minst for litt "ukurrante" størrelser.

Linda

Skrevet

Det burde vel ikke være noe problem å få tak i undertøy for en brud... Jeg er stadig på jakt etter sorte korsetter, sorte strømpeholdere, sorte push-ups osv. osv. Helt UMULIG å få tak i!! Jeg har inntrykk av at de aller fleste undertøysforretninger tror/tenker at det er bare de som skal gifte seg som gjerne vil ha litt kult undertøy -alt er jo i hvitt/kremhvitt!! (jeg er ganske lys i huden, så jeg føler meg fullstendig utilpass med lyst undertøy -selv om jeg skulle ha giftet meg hadde jeg nok valgt mørkere farger...).

Uansett -har lagt merke til at undertøysforretningen på Steen og Strøm i Oslo har et veldig bra utvalg i det meste.

Lykke til!!

Klem, Nelle icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Det spørs også litt hva slags størrelse man skal ha, for store størrelser er værre å finne enn de vanlige normale...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei og takk for svar, skal ta meg en tur rundt på disse plassene jeg. Det er ikke det at jeg er noe spesiell ukurant i størrelsen, men jeg synes det er så vanskelig å finne noe jeg liker og de fleste har mønster og det kan jeg ikke ha, for det vil synes gjennom kjolen.

Tusen takk icon_biggrin.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...