AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Som tittelen sier så lurer jeg på hvor jeg kan finne smarte/"nerdete" jenter. Synes at litt "nerdete" (ikke ment på noen som helst negativ måte) jenter bare er utrolig søte. Måten de er litt sjenerte og "quirky" på, klesstilen (briller = drool) og den uskyldige væremåten er bare helt skjønn. Så hvor gjemmer disse jentene seg henn?
Gjest Pantherinae Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Det er faktisk overraskende lite nerdete mennesker på matnat. Jeg vil gjerne ha en nerdete fyr, og så frem til å begynne på dette fakultetet, men ble skuffet gitt. :gjeiper: Kanskje du kan prøve noe som det her TS: http://www.gk2gk.com/
HopelessFear Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Jeg er ei slik jente som du beskriver. For det meste holder jeg meg hjemme eller på bibliotek. Det er bare å lete rundt.
kanelsnurr Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Jeg tror du skal slutte å tro at virkeligheten er som på amerikanske komedier. Jeg kjenner mange jenter som er "nerd" i form av å være smarte og å brenne for sitt (gjerne veldig smale) fagfeltet. Jeg kjenner også jenter som spiller wow, og jeg kjenner "korpsnerder." Jeg har likevel til gode å treffe noen som passer inn i beskrivelsen din, alle ser ut som helt vanlige jenter. Dessuten så tror jeg de fleste smarte/"nerdete" jenter vil bli alt annet enn sjarmert av deg. Smarte jenter faller som regel for smarte gutter. 1
Jinta Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Hva med å prøve WOW, vet det er endel nerdejenter der 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Dessuten så tror jeg de fleste smarte/"nerdete" jenter vil bli alt annet enn sjarmert av deg. Smarte jenter faller som regel for smarte gutter. Å hvordan i alle dager kan du påstå at TS ikke er smart da?? Det er noe du ikke vet noe om,å burde derfor ikke uttale deg om det! Snakk om å forhåndsdømme folk :S
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Å hvordan i alle dager kan du påstå at TS ikke er smart da?? Det er noe du ikke vet noe om,å burde derfor ikke uttale deg om det! Snakk om å forhåndsdømme folk :S Fordi det ikke er videre smart å generalisere slik TS gjør... Å danne seg et inntrykk av TS på grunnlag av hva h*n skriver er vel ikke akkurat å forhåndsdømme :eeh:
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Jeg vet at det finnes alt slags forskjellige folk og at ikke alle faller i en kategori. Men de jentene jeg søker er sånn som jeg beskrev, disse er også selvfølgelig individer og har forskjellige interesser men som regel kan du finne en type mennesker i ett gitt miljø. F.eks wow som noen her skrev. (og nei jeg sier ikke at alle som spiller wow er nerder slapp av) TS
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Hmm, jeg tenker ikke på dem som spiller WOW som nerder, ikke på den måten TS søker/ønsker i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Prøv å sjekke ut litt mer "spesielle" barer osv? Jeg er i ganske geeke gjeng, og vi er sosiale, går ofte på litt mer "alternative" steder når vi går ut. Bibliotek er også fett, kanskje noe kafeer?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #13 Skrevet 28. mars 2011 Drikker ikke/går ikke ut så har ingen aning hvor jeg skulle ha begynt å lete etter spesielle barer Eller alternative steder for den saks skyld
per78 Skrevet 28. mars 2011 #14 Skrevet 28. mars 2011 Drikker ikke/går ikke ut så har ingen aning hvor jeg skulle ha begynt å lete etter spesielle barer Eller alternative steder for den saks skyld Går du ikke ut, så kan du ikke forvente at disse "nerdete" jentene skal løpe døra di ned akkurat... Finnes vel noen nettsider/forum du kan besøke der det finnes "nerdete" jenter. Hvilke sider vet jeg desverre ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #15 Skrevet 28. mars 2011 Går du ikke ut, så kan du ikke forvente at disse "nerdete" jentene skal løpe døra di ned akkurat... Derfor jeg prøver å finne ut hvor de befinner seg ;P TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå