Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup til min søster i mai og aner virkelig ikke hva jeg skal gå med. Har aldri vært i bryllup før, så er usikker på hva man skal gå med. Jeg vet at dette bryllupet ikke er så formellt, men de kjolene jeg har nå er vist for korte å gå med i et bryllup i følge mamma, så jeg må ha ny kjole. Men jeg finner ingen ting i butikkene, Har innom Bik bok, Cubus, Gina Tricot osv men synes ikke de har så pyntet kjoler der. Blir litt kjedelig liksom. Har sett litt på et par netbutikker men finner ikke så mye der heller. Jeg HATER å gå med kjoler som rekker ned til knærne eller anklene, Finner ikke så mange fine kjoler som rekker sånn litt over knærne og som er pyntet. Vil helst ha kjole i fargene rød, blå, beige eller hvit. Også med litt paljetter på kanskje.

Noen som vet hvor jeg kan finne en fin bryllups kjole hen? Som ikke er alt for dyr :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problem, men jeg har de siste dagene tittet innom finn.no og qxl for å se om det er noe der. Joda, de fleste kjolene der er brukte, men ingen sliter ut finkjoler, og du slipper å bruke mye penger på en kjole du ikke vil bruke ofte. :)

Gjest Spinell
Skrevet

Ikke hvit. Den fargen er reservert for søsteren din!

• Liker 3
Gjest idakaroline
Skrevet

Har du bunad, bør du gå med den. Hvis ikke, kan du se på Nelly sine sider. Jeg skal i bryllup selv, og har funnet en kjole der jeg skal kjøpe og bruke ;)

Og som de andre påpeker - ikke hvit kjole i et bryllup! Hvit er bruden sin farge!!

Skrevet

Ikke hvit. Den fargen er reservert for søsteren din!

Sorry. Det viste jeg ikke!

Skrevet

Har du bunad, bør du gå med den. Hvis ikke, kan du se på Nelly sine sider. Jeg skal i bryllup selv, og har funnet en kjole der jeg skal kjøpe og bruke ;)

Og som de andre påpeker - ikke hvit kjole i et bryllup! Hvit er bruden sin farge!!

Har innom nelly men er ikke så veldig fan av kjolene der.

Har fått det med meg nå ;)

Gjest idakaroline
Skrevet

Hvis du syns det er OK å bestille fra utlandet, kan du jo titte på Go Jane sine sider

AnonymBruker
Skrevet

GoJane hadde IKKE mye pent altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...