Sotengelen Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Jeg skal på tur til USA i sommer. Skal være der i 1 hel måned og lurer på hva jeg skal gjøre med tanke på telefon. Vil jo helst holde kontakt med de jeg er glad i her hjemme i Norge så.. spørsmålet er om dere her inne har noen råd til meg om hva jeg kan gjøre??? Siden telenor ikke akkurat er så billige med tanke på utenlandsbruk. Noen med erfaringer og råd her ??
Gjest Fikira Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Skaff et abo med Lebara ellerno, var i usa 3 måneder ifjor, og det var slettes ikke dyrt.
Sotengelen Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 Skaff et abo med Lebara ellerno, var i usa 3 måneder ifjor, og det var slettes ikke dyrt. Så dette var helt greit å ringe til norge med ?? er dette slik som de selger i slike "utlenningsbutikker" her i norge også ??
antibac Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Vi kjøpte en telefon til 20 dollar og fylte den på med ringeminutter. Funka fett, det. 1
Gjest Fikira Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 og det kan fylles opp på nett om du kjøper kontantkort. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Du kan jo også bare logge deg på en pc, internettcafe osv her og der og skrive en mail...
Sotengelen Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2011 Du kan jo også bare logge deg på en pc, internettcafe osv her og der og skrive en mail... Ja, dette kan jeg nok gjøre, men ikke så ofte min kjære bestefar og bestemor sjekker mail den ene har ikke pc engang hehe Men til resten er jo dette en god mulighet selvfølgelig, men nå var det først og fremst telefon jeg tenkte på. Slik ellers Men en kjempetakk for alle svar :) masse å tenke på til en slik tur hihi *gler seg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå