Gjest Tex Skrevet 1. november 2003 #1 Skrevet 1. november 2003 Du kjære medbrud der ute... Hva mangler du av ditt eget utstyr nå? Da mener jeg alle avgjørelser og innkjøp / anskaffelser av det du skal ha på deg den store dagen... Kjole, sko, øredobber, truse, tiara, what ever..... Jeg venter bare på at mamma skal få sydd ferdig sløret mitt, og så mangler jeg strømper. Undertøy er ikke i hus ennå, men det er på vei i posten.....
Arwen Skrevet 1. november 2003 #2 Skrevet 1. november 2003 Undertøy (som bestilles ved første lønn etter jul) Slør Sko Smykker... ...ja egentlig har jeg vel bare bestillt kjolen, men får låne underskjørt da - så det er i boks.
Ingeborg Skrevet 1. november 2003 #3 Skrevet 1. november 2003 Undertøy (som bestilles ved første lønn etter jul) Slør Sko Smykker... ...ja egentlig har jeg vel bare bestillt kjolen, men får låne underskjørt da - så det er i boks. Ditto. Bortsett fra at jeg trenger ikke underskjørt til min kjole.
Gjest Madley Skrevet 1. november 2003 #4 Skrevet 1. november 2003 Kjolen er på vei i posten by now. Strømpene må jeg nesten vente til jeg får kjolen med å bestemme og det Samme gjelder sko kan jeg tenke meg. Ellers så skal jeg faktisk ikke ha så mye annet. Undertøy, vel jeg tenker det blir noe nytt. Men oi...jeg må ha en stroppløs bh..åhnei..jeg hater å gå med det.. Uff..må du lage sånne tråder tex???jeg kommer alltid på ting jeg har glemt å tenke på...
Gjest Tex Skrevet 1. november 2003 #5 Skrevet 1. november 2003 Uff..må du lage sånne tråder tex???jeg kommer alltid på ting jeg har glemt å tenke på... det skal du jo bare være glad for, du har jo søren meg ikke SÅ himla god tid....... Svisj er jula over veittu!!!!
Gjest Madley Skrevet 1. november 2003 #6 Skrevet 1. november 2003 Mitt motto er: gjør ikke i dag, noe du kan utsette til i morgen...hehe Takk da..
jea Skrevet 1. november 2003 #8 Skrevet 1. november 2003 Jeg mangler: -Undertøy (truse,strømper,korsett) -underskjørt -øredobber ER på god vei da ja :D
Bente Skrevet 1. november 2003 #10 Skrevet 1. november 2003 Jeg mangler: -undertøy (korsett, truse og strømper) .Øredobber Noen som forresten skal ha armbånd på seg???
Bente Skrevet 1. november 2003 #11 Skrevet 1. november 2003 Undertøy (som bestilles ved første lønn etter jul) Slør Sko Smykker... ...ja egentlig har jeg vel bare bestillt kjolen, men får låne underskjørt da - så det er i boks. Arwen:Har du undersøkt om skoa???
Gjest Tex Skrevet 1. november 2003 #12 Skrevet 1. november 2003 TEX:hvor mye kostet underskjørtet ditt? Det kosta ni hundre. Pussig at du skulle spørre for i natt drømte jeg at jeg var på Kristins og skulle kjøpet ett til deg og ett til camers, men de hadde ikke flere og nektet å ta inn flere. Så du oog jeg måtte dele mitt i to, for så å sy det sammen igjen til camers etterpå.....
bookwormgirl Skrevet 1. november 2003 #13 Skrevet 1. november 2003 Alt :o , men jeg tar det fortsatt med stor ro. Planen er på plass, så da er det kun å få utført det. Tror dog ikke at jeg kommer til å være like relaxed til våren.....
Livva Skrevet 1. november 2003 #15 Skrevet 1. november 2003 Jeg mangler - undertøy (men jeg har funnet det jeg vil ha), er bare å bestille. - veske (den har jeg også funnet..) - smykke + øredobber (dette føler jeg ikke vil bli så vanskelig)... Ellers er det meste i boks :D underkjørt må jeg vente med til kjolen er i hus, så jeg får se hva som trengs.
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2003 #16 Skrevet 1. november 2003 Jeg mangler undertøy og strømper og smykker. Skal låne smykke av mamma og kjøper meg nye øredobber og et armbånd
camie Skrevet 1. november 2003 #17 Skrevet 1. november 2003 Så koselig at du drømmer om meg, men trur jeg hadde takka nei til et sammen lappa underskjørt! Har enda ikke fått knota meg på brudesalongene for å kikke på underskjørt. Jeg mangler altså; undersjørt og strømper....
camie Skrevet 1. november 2003 #18 Skrevet 1. november 2003 Noen som forresten skal ha armbånd på seg??? Jeg skal ha strass armbånd på meg. Skal du ha armbånd bente4?
Gjest Tex Skrevet 1. november 2003 #19 Skrevet 1. november 2003 Jeg har ikke fått armbånd av kjæresten min noen gang (hmmmm..) så jeg skal ikke ha det.
Snorkie Skrevet 1. november 2003 #20 Skrevet 1. november 2003 Kjole og slør er det eneste som er i boks. Mangler da: -Undertøy -Sko -Øredobber og armbånd (skal ikke ha smykke i halsen)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå