AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 har nå kommet hjem fra sykehuset med en liten baby. når jeg legger hun etter amming, roer hun seg, men ikke helt. hun ligger og "knudrer" og jamrer litt.. Drømmer hun? Er det vanlig at de drømmer når de er nyfødt?
Redbull Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Ja, mi HYLSKREIK i tre fire sekunder selv om hun sov... Fikk så ondt av henne da!! Hun gjør fortsatt det av og til, er tydelig at hun drømmer... Hun drømmer nok om når hun kom til verden!! Hehe
leirbål Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Nei de drømmer ikke før de blir 2 år. Det stemmer ikke. Snuppa vår drømmer ofte. Hun har hatt mareritt et par ganger også.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Jeg har hørt at spedbarn noen ganger drømmer om fødselen. Eller, man antar at det er det de drømmer om når det virker som om de har mareritt. (Hva er det spedbarn har opplevd som de kan få mareritt av?)
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Jeg har hørt at spedbarn noen ganger drømmer om fødselen. Eller, man antar at det er det de drømmer om når det virker som om de har mareritt. (Hva er det spedbarn har opplevd som de kan få mareritt av?) De drømmer vel at noen tar pupppen fra de
FangeLiv Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Det er jo gjort studier på fostre i magen og de viser at til og med ufødte barn drømmer. Hva i all verden drømmer de om Så spedbarn og nyfødte kan drømme ja.
leirbål Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Jeg tipper at drømmene er mer en følelse enn handling. Så at de føler en negativ følelse og kanskje ser for seg noe som ikke er skremmende ellers. jeg har opplevet det selv: hvis jeg har sett en skummel film er det veldig ekkelt å gå ned i kjelleren selv om jeg aldri tenker over det ellers. Sånn kan drømmer også være.
SummerJoy Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Det sies jo at drømming er en viktig del av å bearbeide og fordøye inntrykk man har fått i løpet av en dag. Tror ikke alltid de gråter i søvne fordi de er redd. Men tipper det er en del av dette jeg. Ikke fordi de drømmer om skumle bussemenn og slike ting liksom.. Har sett på min når han sover at av og til kan det komme et skrik etterfulgt av et smil, så tviler på det stikker så veldig dypt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå