Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang etter utallige mange kjøp på ebay har jeg nå opplevd å ikke motta det jeg har kjøpt.

Det kostet bare 4 dollar (fri frakt) så store tapet er det ikke.

Men, nå har det gått 1 måned og det har ikke dukket opp. Jeg kontaktet selger som ville sende ny vare eller pengene; jeg kunne velge.

Hun svarte samme dag og var ekstremt ydmyk og lei seg (dette er en top-selger)

Saken er i orden, men - hvordan tilbakemelding gir man?

Jeg vil liksom ikke gi negativ når hun ordnet opp samme dag, men positiv blir feil, eller?

Hva synes dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også en ivrig Ebayer. Det er jo ikke hennes feil at varen ikke har dukket opp, dessuten var hun jo veldig behjelpelig. Jeg ville derfor ikke gitt dårlig feedback, men kanskje nøytral?

  • Liker 1
Skrevet

Helt klart positiv, siden selgeren ville ordne opp når ting ikke gikk som de skulle.

  • Liker 1
Skrevet

Positivt selvsagt. Hva har selger gjort for å få noe annet?

Skrevet

Pleier ikke å gi tilbakemelding på en slik hendelse jeg.

Skrevet

Enig, jeg hadde gitt positiv. Så lenge hun er villig til å ordne opp, så synes jeg det er en selvfølge å gi positiv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg ville gitt positiv, og beskrevet at varen ikke dukket opp, men selger ordnet alt :)

Skrevet

Selvfølgelig skal du gi positiv tilbakemelding på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...