Solknapp Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 For første gang etter utallige mange kjøp på ebay har jeg nå opplevd å ikke motta det jeg har kjøpt. Det kostet bare 4 dollar (fri frakt) så store tapet er det ikke. Men, nå har det gått 1 måned og det har ikke dukket opp. Jeg kontaktet selger som ville sende ny vare eller pengene; jeg kunne velge. Hun svarte samme dag og var ekstremt ydmyk og lei seg (dette er en top-selger) Saken er i orden, men - hvordan tilbakemelding gir man? Jeg vil liksom ikke gi negativ når hun ordnet opp samme dag, men positiv blir feil, eller? Hva synes dere?
Bestee Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Jeg er også en ivrig Ebayer. Det er jo ikke hennes feil at varen ikke har dukket opp, dessuten var hun jo veldig behjelpelig. Jeg ville derfor ikke gitt dårlig feedback, men kanskje nøytral? 1
Zzyzx Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Helt klart positiv, siden selgeren ville ordne opp når ting ikke gikk som de skulle. 1
Henkie Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Positivt selvsagt. Hva har selger gjort for å få noe annet?
Fluffe Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Pleier ikke å gi tilbakemelding på en slik hendelse jeg.
Anglofil Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Enig, jeg hadde gitt positiv. Så lenge hun er villig til å ordne opp, så synes jeg det er en selvfølge å gi positiv. Mvh Yvonne
Brukernavn Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Jeg ville gitt positiv, og beskrevet at varen ikke dukket opp, men selger ordnet alt
Glynis Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Selvfølgelig skal du gi positiv tilbakemelding på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå