Gå til innhold

Skravletråd for november/desember barn 2011

Smørblomst82

Anbefalte innlegg

Torsdag kom gutten min til verden! Slapp å bli satt i gang :hoppe:

Nå kommer vel knøttene som perler på en snor fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått en liten gutt! Ble satt i gang på selveste farsdagen, (4 dager over termin) hele fødselen -fra første rie til baby var ute - var unnagjort på 4 timer.skriver mer i morgen, har bare mobil her nå :-) hilsen trulte

GRATULERER SÅ MYE :) :)

4 timer ja... gleder meg til en fødselsrapport :)

Gratulerer så mye Trulte! :hoppe:

Håper virkelig jeg er nestemann ut!! Synes alle får før meg, til og med de som har termin to uker etter! :gjeiper:

Så nå er det min tur! :opplyser: Men tipper Silverdoe får først, for her har jeg mistet trua :fnise:

Jeg tipper deg nå hvert øyeblikk og så silver :) Ellers så kommer dere på samme dag... SPENNENDE DAGER FREMOVER :)

Torsdag kom gutten min til verden! Slapp å bli satt i gang :hoppe:

Nå kommer vel knøttene som perler på en snor fremover :)

GRATULERER SÅ MYE :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ganske stille om dagen bortsett fra kynnere og litt mensmurringer.. SÅ jeg forventer ikke noe i nær fremtid :(

Er det noen som har kjøpt ammemadrass forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper smørblomst82 har rett ;) Eg vil gjerne føde i løpet av veka, sånn at det skjer naturleg.. Men vi får sjå.. eg merker i alle fall ingenting, bortsett frå litt mensenfølelse no og då. Og dei velkjente stikka nedi underlivet, som gjer at eg hoppar i sofaen :gjeiper:

Men no sat eg nettopp og såg på gamle bilete frå då den yngste lillebroren min vart fødd, for 10 år sidan.. og eg fekk sååå lyst på ein eg også! :rodmer: Så eg syns han kan kome no :fnise:

Eg har ikkje kjøpt noko ammepute/madrass.. Er det greit å ha? (Då kan eg i så fall ønske meg det i bursdagsgåve :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ammamadrass er noe annet enn ammepute.. Det er liksom som en liten seng som man kan ha i sengen når man samsover eller i sin egen seng: Se bilde er

Vi har vurdert det, men ikke bestemt oss enda..

Nå sitter jeg i soffaen med fyr i peisen og potetgull på bordet.. Ikke helt bra men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

GRATULERER, Pitteliten! :hoppe: gikk alt bra? :)

------

Har hverken ammemadrass eller pute, og blir nok liggende med mini og amme :rodmer:

I sengen eller sofaen.

Ellers er det MASSE kynnere, og modning konstant. Blir sliten :daane::fnise:

Ikke lenge igjen :overrasket:

Nå kjenner jeg tyyyydelig føtter, knær og albuer :ler:

Og det er så ekkelt når føttene GNIR seg langs livmoren og jeg kjenner det så godt! Skvetter hver gang :fnise:

Det er så rart å kjenne kroppsdelene så tydelig...babyen blir litt mer ekte :rodmer:

Og hodet er festet og magen er plutselig LANGT ned, og derfor er det trangt, så den står RETT ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pitteliten :)

Jeg var vært på ul i dag. I og med at jeg har fått 2 veldig små barn er jeg å sjekker veksten innimellom. Her har gutten lagt seg i sete/tverrleie :( Å jeg har bare i underkant av 3 uker igjen til termin. Dette liker jeg IKKE!! Blir nå røntgen av bekkenet for å sjekke om det kan bli vaginal fødsel eller keisersnitt. Ellers er jeg i fin form å kjenner ikke no spesielt når det gjelder kynnere eller annet. Håper håper at lillebror har vett til å snu seg med hodet ned rimelig kjapt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Han kan snu seg!! Så ikke gi opp håpet :)

Mormor har fire barn og FØRSTE kom i seteleie.. :daane:

Her ligger hodet godt ned, men de kan jo alltids snu seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, Trulte!

Gratulerer så masse, Pitteliten!

Så herlig at dere endelig har tatt neste skritt :)

Her har da magen min sunket betydelig langt ned bare de 2 siste dagene, nå hviler den i fanget når jeg sitter. Jeg får ofte smerter i lysken og presset mot bekkenbunnen er mer eller mindre konstant. Alt føles som da jeg passerte termin sist. Og enda er det 5 uker og 1 dag til termin. Og jeg tør ikke helt håpe at det skjer noe før.

Ellers har jeg vært på min første gruppetrening for gravide, i slynge, i dag og er superfornøyd! At jeg ikke har funnet det før er litt synd, men bedre sent enn aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er enda ganske høy, faktisk. Men hodet ligger godt ned i bekkent, så han ligger litt rart. Misstener at det blir en lang liten gutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen spurte om fødselshistorie over her... Er det stemning for at vi deler disse her i forumet? Hvis ikke skal jeg selvfølgelig spare dere for detaljene.... Men kanskje hver og en av oss kunne skrevet noen linjer om fødselen etterhvert som barna spretter ut alle sammen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lage en egen fødselshistorietråd for november-desember-2011 gjengen? På den måten blir det valgfritt for alle om de ønsker å lese eller ikke :)

Jeg vil gjerne høre :jepp:

Skal si vi er en skravlegjeng her i år. Vi er årskullet som har flest visninger og svar i skravletråden i november-desember-terminklubben! :lur:

Edith: trykkleif.

Endret av Redlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja lag gjerne en egen tråd og legg ut link! Jeg er alt for lite teknisk til sånt hehe... :-) ingen flere babyer som har kommet ut siden sist heller?? (teryaki??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny tråd med fødeoversikt og etter hvert fødselshistorier ligger nå HER!

Bra initiativ! :tommelsmil: Gler meg til å lese mange spennande historier der! :):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...