AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hei jeg sliter med sykdom, men ønsker og bli lærer. Er veldig usikker på om jeg skal velge førskolelærer eller lærer på barneskole eller ungdomskole og det har jeg vært frem og tilbake på et par år. Jeg ønsker å gå på en skole der jeg ikke trenger og møte opp så mye eller studere over nett. Jeg syntes det var vanskelig og finne en god oversikt. Kan noen hjelpe meg med og finne studier som har med lærer og gjøre, der en kan studere over nett eller ikke trenger og møte opp så mye? Jeg blir veldig glad for alle kommentarer
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Hei jeg sliter med sykdom, men ønsker og bli lærer. Er veldig usikker på om jeg skal velge førskolelærer eller lærer på barneskole eller ungdomskole og det har jeg vært frem og tilbake på et par år. Jeg ønsker å gå på en skole der jeg ikke trenger og møte opp så mye eller studere over nett. Jeg syntes det var vanskelig og finne en god oversikt. Kan noen hjelpe meg med og finne studier som har med lærer og gjøre, der en kan studere over nett eller ikke trenger og møte opp så mye? Jeg blir veldig glad for alle kommentarer Vet de har endel lærerutdanning som er nettbasert på høgskolen i Telemark: Nettbaserte studier på HIT Prøv å google litt så finner du nok mye mer også Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 https://www.samordnaopptak.no/studier?ord=&laerestedkode=&utdomrkode=L%C6RER&stikkordnr= Som du ser er det flere tilbud som er nettbaserte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå