Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har Trip Trap newborn set?

Var det et godt kjøp? Hvor lenge brukte den lille det?

Edit: skrivefeil

Endret av Møffi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med denne løsningen. Lillegutt kommer opp i samme høyde som oss, og er derfor blid og fornøyd når han sitter der mens vi spiser. Nå er han bare 4 mnd, men den passer veldig bra enda. Regner med at den passer fint fram til han klarer å sitte selv mens han får mat (da satser vi på neste trinn i tripp trapp). Eneste som jeg ser kunne vært bedre med new born settet, er en bedre løsning på stramming av seler. Ønsker meg samme løsning som på bilstolen vår, at man kan stramme med ett grep. Men det er jo ikke så ofte man må forandre på størrelsen på selene.

Skrevet

Jeg sniker meg til et spørsmål jeg... :sjenert:

Er det noen som har kjøpt New Born-settet og brukt det på en gammel tripp trapp? Vi var nemlig og tittet etter denne i forrige uke, og jeg må si at stolen har krympet betraktelig de siste årene. Selgeren mente at settet kun passer på stoler som er fra 2003 og nyere. :klo:

Skrevet

Jeg sniker meg til et spørsmål jeg... :sjenert:

Er det noen som har kjøpt New Born-settet og brukt det på en gammel tripp trapp? Vi var nemlig og tittet etter denne i forrige uke, og jeg må si at stolen har krympet betraktelig de siste årene. Selgeren mente at settet kun passer på stoler som er fra 2003 og nyere. :klo:

Jeg har ikke prøvd, men det står også på sidene til Stokke at settet bare passer på modellene fra 2003 og utover.

Skrevet

Aha, okei, takk for svar. Jeg ble rett og slett sjokka over hvor små de stolene har blitt jeg altså. :fnise:

Skrevet

Åh, det var bra du spurte om ^^Belle^^, for vi hadde tenkt å finne frem en gammel Trip Trap og pusse opp den!

Skrevet

Aha, okei, takk for svar. Jeg ble rett og slett sjokka over hvor små de stolene har blitt jeg altså. :fnise:

Ja, de har blitt fryktelig små! Syns derfor at bildet av den voksne, lett henslengte mannen de bruker i markedsføringen er veldig festlig :fnise:

http://www.stokke.com/no-no/highchair/tripp-trapp-product-concept/grow.aspx

Så forresten nå at det faktisk er så spesifikt som stoler produsert etter MAI 2003:

http://www.stokke.com/no-no/highchair/stokke-tripp-trapp-newborn-set/features-tripp-trapp-newborn.aspx

Vi skulle også bruke en av de gamle, men velger en ny stol fordi vi gjerne vil ha newborn set. Søsteren er veldig fornøyd med sitt sett og datteren hennes på nesten 6 måneder sitter fint der enda :)

Skrevet

Jeg startet en lignende tråd for noen uker siden og fikk noen erfaringer der også som du kan ta med deg :) Så venter jeg spent på om det kommer flere erfaringer her også!

Skrevet

Denne ser så lur ut, så spørs om ikke den havner på listen min ja :)

Skrevet

Jeg startet en lignende tråd for noen uker siden og fikk noen erfaringer der også som du kan ta med deg :) Så venter jeg spent på om det kommer flere erfaringer her også!

Åh det visste jeg ikke (og jeg som irriterer meg så over alle de like trådene som er her inne :fnise: ) Den skal jeg sjekke ut! Takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...