AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Det jeg lurer på er om noen av dere kan svare på et spørsmål Etter dere fikk barn, har dere blitt flinkere til å være i aktivitet? Men barna Hvis dere ikke var noe særlig på ski (bortover og nedover), økte dette seg naturlig etter dere fikk barn? For hvis man har til vane å ikke gjøre stort når man er hjemme, så endrer vel dette kanskje jeg når man får barn? Istede for å sitte på PC eller se TV så finner man på noe med barna? Kanskje ikke hver helg, men innimellom? Det blir litt fler en et spørsmål, men kort og godt: har dere blitt mer aktive i helgene (ukedagene er vel fulle) etter dere fikk barn?
Tussi! Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Vi var/er vel typen som sitter godt plantet i sofaen foran tv-en med hver vår data. Og det har endret seg etter vi fikk barn, ikke mye, men vi er ute en tur hver dag og blitt flinkere til å besøke venner med barn og familie. Så vi har nok blitt mer aktive, og jeg tror/håper det vil øke etterhvert som barna blir eldre. Ønsket er der i alle fall, årets julegave er allerde planlagt, da blir det ski til hele familien.
Caramba Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Ja, vi er aktive på ungenes premisser. For min del kunne vi godt vært mye mer aktiv, jeg savner lange skiturer og fotturer i skog og mark, men ungene er så små at det begrenser seg foreløpig. Vi går på turer og besøker venner og familie, samt reiser på hytta. Jeg tror at det å ha unger "tvinger" selv late folk ut av sofaen fordi ungene blir marete av å kun være inne hele dagen, så det er mye mer slistomt å bare være hjemme i helgen enn å faktisk ta dem med ut noen timer. Det skal ikke så mye til heller, med de minste barna.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Vi var/er vel typen som sitter godt plantet i sofaen foran tv-en med hver vår data. Og det har endret seg etter vi fikk barn, ikke mye, men vi er ute en tur hver dag og blitt flinkere til å besøke venner med barn og familie. Så vi har nok blitt mer aktive, og jeg tror/håper det vil øke etterhvert som barna blir eldre. Ønsket er der i alle fall, årets julegave er allerde planlagt, da blir det ski til hele familien. Da er det håp for også da Håper og tror at vi blir litt mer aktive når barnet kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå