AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Har du alltid vært sånn? Eller har du ikke hatt sex mange ganger enda? Jeg var sånn i starten å, var helt fortvilet, for gutten kom aldri inn i meg for jeg var for trang. Trodde jeg alltid kom til å være sånn. Men nå er det ikke noe problem lengre. Etter samleie et par gang gikk det alltid lettere å lettere. Så bare ta tiden du trenger å prøv noen ganger
cascadas Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 Har du alltid vært sånn? Eller har du ikke hatt sex mange ganger enda? Jeg var sånn i starten å, var helt fortvilet, for gutten kom aldri inn i meg for jeg var for trang. Trodde jeg alltid kom til å være sånn. Men nå er det ikke noe problem lengre. Etter samleie et par gang gikk det alltid lettere å lettere. Så bare ta tiden du trenger å prøv noen ganger Har vel alltid vært sånn. Men nå i det siste har det blitt veldig trangt virker det som. Har hatt mye sex, men jeg må som regel være "sørpefull" for at det skal være mulig å komme inn i meg.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Hva er mye sex? 10 ganger eller 100? Bruker dere nok tid på forspillet? Er du våtnok når han skal inn i deg?
cascadas Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2011 Hva er mye sex? 10 ganger eller 100? Bruker dere nok tid på forspillet? Er du våtnok når han skal inn i deg? Har vel hatt 7 forskjellige partnere og en kjæreste i 2 år. Så har ikke egentlig telling på hvor mange ganger jeg har hatt sex. Men det er utrolig vondt for meg hver eneste gang, gjorde vondt for min eks også, så han måtte fjerne forhud for at han skulle lettere klare å trenge seg inn. Bruker god tid på forspill og er som regel nokså våt.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Åja, da er ikke problemet at du er ny innen sexen som jeg tenkte. Kanskje har du vært så (u)heldig å møte på de med store kuker? Kan det funke bedre med glidekrem kanskje?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Kjøp en dildo med litt størrelse på og kos deg med den.
edderkoppdame Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 (endret) edit: Leste feil Endret 28. mars 2011 av edderkoppdame
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Har vel hatt 7 forskjellige partnere og en kjæreste i 2 år. Så har ikke egentlig telling på hvor mange ganger jeg har hatt sex. Men det er utrolig vondt for meg hver eneste gang, gjorde vondt for min eks også, så han måtte fjerne forhud for at han skulle lettere klare å trenge seg inn. Bruker god tid på forspill og er som regel nokså våt. Eksen din fjernet forhuden for å kunne ha sex med deg??? Å herregud for et mannfolk da. Hva kaller vi slike menn? Idioter? Tøffel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå