Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. juni 2011 #44 Skrevet 22. juni 2011 Hva er din største tullefrykt? Genial. Fra ende til annen. En annen klassiker var jo tråden til Steinar40 hvor debatten gikk rundt hans kjærlighetsliv, eller mangel på ryggrad, eller begge deler. Jeg lurer på om den tråden ble slettet etterhvert..?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #45 Skrevet 22. september 2011 Litt usikker på om denne har blitt lagt til her: Flauser Ikke lurt tråden
Gjest Normalfordeling Skrevet 17. desember 2011 #46 Skrevet 17. desember 2011 Drar opp denne tråden jeg
Paw Skrevet 7. april 2012 #49 Skrevet 7. april 2012 Den som handlet om bursdagen til katten til Pet. Link?
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. april 2012 #50 Skrevet 8. april 2012 "Tolkningsak" og resten av trådene i serien er så provoserende at det blir underholdene.
Wonders Skrevet 19. april 2012 #51 Skrevet 19. april 2012 Top Ten Reasons Why Men Prefer Guns Over Women And here we go... #10 - You can trade an old 44 for a new 22. #9 - You can keep one gun at home and have another for when you're on the road. #8 - If you admire a friend's gun and tell him so, he will probably let you try it out a few times. #7 - Your primary gun doesn't mind if you keep another gun for a backup. #6 - Your gun will stay with you even if you run out of ammo. #5 - A gun doesn't take up a lot of closet space. #4 - Guns function normally every day of the month. #3 - A gun doesn't ask , "Do these new grips make me look fat?" #2 - A gun doesn't mind if you go to sleep after you use it. And the Number One reason Why Men Prefer Guns over women..... #1 - You can buy a silencer for a gun!
Wonders Skrevet 19. april 2012 #52 Skrevet 19. april 2012 Denne kan med fordel gjenbrukes av flere skulle jeg tro ? 1
Måndagsbarn Skrevet 19. april 2012 #53 Skrevet 19. april 2012 Enda en: Brukeren Henkie forteller om sin tabu-fantasi, side 4 i tråden, innlegg nummer 73. Hysterisk! Hahahaha. Herregud! Likte den med tampong i koma også. Så underholdende.. haha. Lo høyt!
Wonders Skrevet 19. april 2012 #54 Skrevet 19. april 2012 Dan was a single guy living at home with his father and working in the family business. When he found out he was going to inherit a fortune when his sickly father died, he decided he needed to find a wife with whom to share his fortune. One evening, at an investment meeting, he spotted the most beautiful woman he had ever seen. Her natural beauty took his breath away. "I may look like just an ordinary guy," he said to her, "but in just a few years, my father will die and I will inherit $200 million." Impressed, the woman asked for his business card and three days later, she became his stepmother. Women are so much better at financial planning than men. 2
Paw Skrevet 21. april 2012 #55 Skrevet 21. april 2012 Dan was a single guy living at home with his father and working in the family business. When he found out he was going to inherit a fortune when his sickly father died, he decided he needed to find a wife with whom to share his fortune. One evening, at an investment meeting, he spotted the most beautiful woman he had ever seen. Her natural beauty took his breath away. "I may look like just an ordinary guy," he said to her, "but in just a few years, my father will die and I will inherit $200 million." Impressed, the woman asked for his business card and three days later, she became his stepmother. Women are so much better at financial planning than men. 1
123sport Skrevet 25. april 2012 #56 Skrevet 25. april 2012 må ha denne tråden på mine innlegg jeg også, merker jeg!
kat-e Skrevet 26. april 2012 #57 Skrevet 26. april 2012 Synes denne tar kaka : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=592404&st=40&p=9826570&#entry9826570
Lofotfrøken Skrevet 18. november 2015 #58 Skrevet 18. november 2015 Jeg gleder meg til å pløye gjennom de forskjellige linkene her, altså :D 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå