Gå til innhold

Kontorstol til en rimelig penge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stesønnen min på 13 trenger en kontorstol til skrivepulten sin. Han er her annenhver uke og vil bruke stolen i et par timer pr dag i snitt. Vi har ikke veldig god råd, så vi ser etter noe billig. Men vi vil ikke kjøpe en sånn superbillig 200-kroners stol som er vond å sitte på i mer enn 5 minutter og ramler fra hverandre etter et halvt år.

Jeg aner ingenting om hva man skal se etter i en relativt god stol. Det praktiske med heving og senking av høyda er greit, men hvordan vurderer man sittekomfort og kvalitet? Det meste føles jo greit å sitte på om man bare prøver den raskt i butikken. Moren min hadde en sånn kjempebillig stol en gang og den var et mareritt å sitte i etter en liten stund.

Tips og råd tas imot med takk! Og gjerne direkte anbefalninger. PS: Har ikke IKEA i nærheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De hadde en på Bohus til 500-700 hundre kroner, var god å sitte i. Det var den mest solgte, og de anbefalte den veldig.

Endret av Nixo
AnonymBruker
Skrevet

Kan også sjekke bruktutsalg for kontormøbler eller finn.no. Da kan du få en skikkelig kontorstol for en billig penge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...