AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Det har seg sånn at jeg møtte en fyr på nettet rett før jul. Vi snakket en god del sammen, og etterhvert ble vi enige om å møtes. Vi har truffet hverandre flere ganger og jeg synes alltid vi har det gøy og fint sammen. Vi har også hatt sex et par ganger. Bra sex! Nå begynner jeg imidlertid å lure. Han virker nemlig så ambivalent i ting han sier og gjør, og jeg lurer på om han begynner å miste interessen. Han sender ofte supersøte meldinger på kvelden, hvor det står at han savner meg, skulle ønske jeg var hos han, og at han gleder seg til han ser meg neste gang. Vi snakker også ofte over msn og har kontakt jevlig, dvs flere ganger i uka. Nå kommer det som bekymrer meg: det er veldig ofte jeg som tar initjativ til at vi skal møtes. Han sier alltid ja, men tar aldri insj selv. Jeg har prøvd å "vente han ut" litt over en uke, uten resultater. Jeg tror også kanskje han holder flere på gress... Min venninne så han i dag med en annen jente. Den samme jenta skriver nokså klissete ting på wallen hans, inkl kyssesmilyer. Er det for tidlig å konfrontere han med dette på en litt forsiktig måte? Er livredd for å sette grenser og dermed skremme han vekk. Det er mulig jeg er paranoid, men singellivet tærer og jeg vil veldig gjerne ha han! Er også redd jeg ikke klarer å finne balansen mellom å virke uinteresert/overlegen/desperat... Hjelp... kloke ord fra alle settes kjempepris på (vekk meg, støtt meg, kritiser meg (konstruktivt) )
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Følge med... Jeg føler det likedan, kansje vi holder på med samme fyr? hehehe
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Høres ut som en jeg nettdatet for noen år siden! Enten er han en skikkelig cassanova, eller så er det mange av den Jeg mistet interessen for "min" nettdater nettopp fordi han oppførte seg på denne måten. I og med at jeg antok han hadde flere på gress så jeg ingen grunn til at ikke jeg også kunne ha følerne ute etter andre.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Nettdating høres bare så usunt ut... tS: Det er mer enn åpenbart at han driver med flere. Han blir vel beruset av den stadige tilgangen på kvinner, slik det gjerne er på nettdating hvis du har en ok profil. Jeg tror man kan bli hekta på oppmerksomheten fra stadig nye, og at noen nettdatere aldri klarer slå seg til ro med en person fordi utvalget er så stort og alle vil det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå