minienthe Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 har levert selvangivelsen med en vesentlig endring i pendlerutgifter nå men er litt usikker. fikk i utgangspunktet en stygg baksmell men pendlerutgiftene oversteg denne med en god del. er det da det overskytende etter at baksmellen er jevnet ut som jeg får igjen en viss prosent av ?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 pendlerutgiftene går til fradrag i alminnelig inntekt. Dvs at for hver 100 kr du fører opp som pendlerutgifter reduseres skatten med 28 kr.
minienthe Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 ok. noen som vet når jeg får det endelige svaret på ligningen min ?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 ok. noen som vet når jeg får det endelige svaret på ligningen min ? Juni, august, september eller oktober. Ingen som kan vite det i dag.
minienthe Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2011 ok, da må jeg vente helt til da med å se hva slags resultat jeg ender opp med... pokker
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 ok, da må jeg vente helt til da med å se hva slags resultat jeg ender opp med... pokker Du kan bruke skatteberegningsprogrammet på skatteetaten.no. Legg inn alt som står på selvangivelsen inkl. det du har endret/lagt til. Da får du vite resultatet.
minienthe Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2011 fant ut av det til slutt, takk og pris for gode venner for det er "interessant" å komme igjennom til ligningskontoret om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå