AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har en Bergansjakke i lilla og grått, som er en tidligere modell av denne: http://www.sport1sortland.no/product.html/bergans-dynamic-lady-jacket (fikk den billig). Synes den ser så mye bedre ut i lilla og rosa, så jeg lurer på om det går an å farge de områdene som er rosa, på en eller annen måte?
Jinta Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Kan jo prøve å kjøpe lilla lik farge på butikk eller kanskje de har i et renseri eller kan gjøre det for deg? De selger i hvert fall litt sånn klesfarger på vanlige matbutikker.
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Er jakka vanntett, trekker den ikke til seg noe som helst. Den er neppe mulig å farge.
kanelsnurr Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Jeg tror i allefall at du kan komme til å ødelegge membranen (derimax er det vel hos bergans), om du forsøker dette. Sånne membranjakker kan jo ikke en gang vaskes med vanlig vaskemiddel, dersom de skal forbli vantette, så da kan jeg ikke tro at de tåler farging. Men jeg vet ikke sikkert altså, bare synser her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå