Gjest Hannee Skrevet 29. juni 2011 #21 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Ja, jeg kan ikke si noe annet enn at fagfolk er fagfolk! :gjeiper: Det er poenget mitt og Har en kamerat som gikk til en prostituert første gangen hans, og han synes det var veldig fint å føle seg ivaretatt, og han lærte litt også. Han var 25 år da. Og har det mye bedre nå pga. den opplevelsen. Jeg synes kjøp av sex bør være lovlig! Men vil da ha "rene" bordeller, som følger loven med skatt osv. og ikke lov med gateprostitusjon, og virkelig stopp trafficking, for det gjøres det alt for lite med, og det er grusomt. Endret 29. juni 2011 av Hannee
Gjest Bjørn82 Skrevet 29. juni 2011 #22 Skrevet 29. juni 2011 Det er poenget mitt og Har en kamerat som gikk til en prostituert første gangen hans, og han synes det var veldig fint å føle seg ivaretatt, og han lærte litt også. Han var 25 år da. Og har det mye bedre nå pga. den opplevelsen. Jeg synes kjøp av sex bør være lovlig! Jeg er hverken for eller imot. Men kan se at det er fint for enkelte å ha muligheten til å kjøpe seg noe de ellers aldri ville klart å få.
Gjest Bond Skrevet 17. juli 2011 #23 Skrevet 17. juli 2011 (endret) Tråden ryddet for kjøp og salg annonse Bond, mod Tråden ryddet for oppfordring til lovbrudd Endret 5. august 2011 av Bond
Massør i Oslo Skrevet 17. juni 2015 #24 Skrevet 17. juni 2015 Har vi det i Norge? Mye forvirring rundt dette, så jeg kan sikkert klargjøre noe siden dette er noe jeg driver med selv. - Ja, det finnes mannlige eskorter i Norge som kun tar kvinnelige kunder. Det er ikke veldig mange, spesielt ikke blant de mest seriøse. - Det er mange grunner til at kvinner kjøper sex, og det er kun noen få som gjør dette forde de sliter med å finne menn andre steder. Enten er de gift og trenger diskresjon. De ønsker ikke sjekke på byen eller på nett, da vet de sjelden hvem de treffer. De ønsker ofte også å treffe en edru mann. De ønsker ingen forpliktelser eller fare for mas fra mannen i etterkant. De ønsker nytelse og foks på seg selv uten nødvendigvis fokusere tilbake. Ja, listen er lang... Espen 1
Commander Skrevet 19. august 2016 #26 Skrevet 19. august 2016 (endret) TS spør om mannlig eskorte. Om jeg skal ta det bokstavelig så har jeg en kollega som la ut en kontaktannonse på nett hvor han søkte etter dame. Og var klar for alt. Han ble kontaktet av ei dame som trengte en kjæreste til et bryllup på vestlandet fordi hun ikke ville gå alene. Han syntes det virket morsomt og pakket dressen og ble med. Hun sponset reise og hotell. De hadde en fin helg (uten sex). han tjente ikke èn krone men fikk en hyggelig opplevelse. Han er forøvrig i fast jobb, tjener bra og var ikke ute etter å selge sex. Bare er litt over middels eventyrlysten. Endret 19. august 2016 av Commander 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå