Gjest Suzanne Skrevet 1. november 2003 #1 Skrevet 1. november 2003 Hei alle sammen. Er det noen som kjenner igjen denne sangen: 1. vers: Jeg har sett deg nå og da hei på deg og hadet bra og alt man pleier si ser deg sikkert snart igjen........ Ref: Hei på deg jeg er tent kan vi bli litt bedre kjent der er du her er jeg kanskje skal vi samma vei...... Jeg kan hele teksten, men det er jo ikke lov å gjengi tekster her så det får holde med 1/2 vers refreng. Jeg tok opp denne sangen fra radioen for ca 12 år siden, men kassetten er forlengst forsvunnet. Jeg har virkelig prøvd å spore den opp, både via Copernic, forskjellige musikkbaser og i det norske musikkmiljøet. Noen som vet hvem som synger? Vennlig hilsen S
Pip Skrevet 1. november 2003 #2 Skrevet 1. november 2003 ...eg var òg veldig ivrig etter å ta opp frå radio på den tida, men trur aldri eg har høyrt denne songen... (Var berre 11 då, det kan jo vere ei forklaring...) Men kva med å kontakte radiokanalen du høyrde han på - kanskje dei er i det behjelpelege hjørnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå