Gå til innhold

Tørrmopp med grønnsåpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det på parketten? Er det å anbefale? Jeg er litt lat og syns nemlig det er litt slitsomt å måtte vri opp moppen til det svir i henda fordi parketten skal bli minst mulig våt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har prøvd det på parketten? Er det å anbefale? Jeg er litt lat og syns nemlig det er litt slitsomt å måtte vri opp moppen til det svir i henda fordi parketten skal bli minst mulig våt.

Jeg bruker den på parketten flere ganger i uken. Er helt fantastisk :) Kan anbefales på det varmeste!

AnonymBruker
Skrevet

What?? Tørrmopp med grønnsåpe på?

Mener du en VÅT engangsmopp fra Jif med grønnsåpelukt?

• Liker 1
Skrevet

Nei, gulvet knirker etterpå. Det er mye fuktighet i en slik, og den legger alt sammen fra seg på de første to kvadratmeterne. Blir ikke noe igjen til resten av gulvet.

Jeg bruker microfibermoppen til Jif-systemet, vrir den sånn passe og feier over med bare vann.

• Liker 1
Skrevet

Det er en bedre beskrivelse ja :)

What?? Tørrmopp med grønnsåpe på?

Mener du en VÅT engangsmopp fra Jif med grønnsåpelukt?

AnonymBruker
Skrevet

Det skal du ikke gjøre

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det skal du ikke gjøre. Mopper skal ikke vres, da kan du ikke bruke utstyret.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke bruke grønnsåpe på parkettgulv. Det legger igjen en hinne. Grønnsåpe funker på ubehandlet furu.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Grønnsåpe er så og si rent fett (og et herk å vaske bort senere)

Noen som husker at det ble originalt laget av aske og svinefett??

Uansett, det får parketten til å falme og er rett og slett rent fett.

Finn heller en egnet parkettvask eller bruk en god mopp/klut og rent vann (dog lite) :)

Endret av PS_Silli
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...