Tingeling22 Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Noen som har prøvd det på parketten? Er det å anbefale? Jeg er litt lat og syns nemlig det er litt slitsomt å måtte vri opp moppen til det svir i henda fordi parketten skal bli minst mulig våt.
Poppsilopp Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Noen som har prøvd det på parketten? Er det å anbefale? Jeg er litt lat og syns nemlig det er litt slitsomt å måtte vri opp moppen til det svir i henda fordi parketten skal bli minst mulig våt. Jeg bruker den på parketten flere ganger i uken. Er helt fantastisk Kan anbefales på det varmeste!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Noen som har prøvd det på parketten? Er det å anbefale? Jeg er litt lat og syns nemlig det er litt slitsomt å måtte vri opp moppen til det svir i henda fordi parketten skal bli minst mulig våt. What?? Tørrmopp med grønnsåpe på? Mener du en VÅT engangsmopp fra Jif med grønnsåpelukt? 1
Zzyzx Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Nei, gulvet knirker etterpå. Det er mye fuktighet i en slik, og den legger alt sammen fra seg på de første to kvadratmeterne. Blir ikke noe igjen til resten av gulvet. Jeg bruker microfibermoppen til Jif-systemet, vrir den sånn passe og feier over med bare vann. 1
Tingeling22 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2011 Det er en bedre beskrivelse ja What?? Tørrmopp med grønnsåpe på? Mener du en VÅT engangsmopp fra Jif med grønnsåpelukt?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Noen som har prøvd det på parketten? Er det å anbefale? Jeg er litt lat og syns nemlig det er litt slitsomt å måtte vri opp moppen til det svir i henda fordi parketten skal bli minst mulig våt. Det skal du ikke gjøre
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Noen som har prøvd det på parketten? Er det å anbefale? Jeg er litt lat og syns nemlig det er litt slitsomt å måtte vri opp moppen til det svir i henda fordi parketten skal bli minst mulig våt. Nei, det skal du ikke gjøre. Mopper skal ikke vres, da kan du ikke bruke utstyret.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Du skal ikke bruke grønnsåpe på parkettgulv. Det legger igjen en hinne. Grønnsåpe funker på ubehandlet furu. 1
PS_Silli Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 (endret) Grønnsåpe er så og si rent fett (og et herk å vaske bort senere) Noen som husker at det ble originalt laget av aske og svinefett?? Uansett, det får parketten til å falme og er rett og slett rent fett. Finn heller en egnet parkettvask eller bruk en god mopp/klut og rent vann (dog lite) Endret 28. mars 2011 av PS_Silli 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå