AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Hvor kan man finne fargerike skjorter som ligner på denne? Helst til en brukbar pris
mocci Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Kanskje dette kan være noe for deg? Ellers kan du også finne fargerike skjorter hos Boden.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Så ut som at det bare var herreskjorter på sidene du linket til. Jeg er jente, skjønner du Men takk for tips likevel
mocci Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Så ut som at det bare var herreskjorter på sidene du linket til. Jeg er jente, skjønner du Men takk for tips likevel Hmmm når det gjelder det første merket har jeg sett dameskjorter i butikken her. Når det gjelder Boden så har de hatt skjorter tidligere, ser først nå at skjorter ikke er med i vår kolleksjonen... Endret 31. mars 2011 av mocci
mocci Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Se så jeg fant en skjorte hos Boden etter litt leting..
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #7 Skrevet 31. mars 2011 Se så jeg fant en skjorte hos Boden etter litt leting.. Takk, men det er nok helt ensfarget skjorter jeg er på jakt etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå