Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker mest Firefox og er generelt storfornøyd med den, men noen få ting må jeg bruke Explorer til. (Et spill på FB, blandt annet, som ikke vil åpne seg i FF etter mange forsøk, men det er en helt annen sak).

Problemet begynner når jeg vil lukke IE. Den lukker seg greit, men begynner igjen, om igjen og om igjen. Etterhvert kommer en boks som sier at IE sluttet å virke pga problemer (eller noe lignende), og hvis jeg trykker på X-en da (ikke "Avbryt", da fortsetter alt), så får jeg endelig lukket programmet. Dette problemet har jeg bare hjemme og ikke på jobb, der jeg også bruker IE parallellt med FF.

Jeg trenger ikke å vite om at jeg bør bruke Chrome eller slikt, for det er jeg fullstendig klar over, men gamle vaner er vond å vende. Jeg vil bare vite om dette problemet er kjent og om det kan løses og hvordan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet i dag?

Skrevet

Hva med å forsøke å oppgradere?

http://windows.microsoft.com/nb-NO/internet-explorer/downloads/ie

Problemet med IE er at den er så integrert i resten av Windows at det er problematisk å bli kvitt den eller gjøre noe vesentlig med den. Så det beste er å sørge for at Windows er fullt oppdatert hele tiden.

Hvis det ikek virker ville jeg reinstallert windows.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...