Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var det snart tilbake til hverdagen igjen.

Hatt en bra påske - dro hjem til foreldrene mine på torsdag og ble til lørdag. Broren min og svigerinna mi var også på besøk. Og påskens store nyhet er at jeg blir tante i oktober! Det blir nok stas, må innrømme at jeg synes det er ganske snålt, broren min er en nokså pussig type og det samme er svigerinna mi - det må bli en rar unge! Haha.

Var tilbake i byen på lørdag og stakk til ei venninne og drakk litt før vi dro ut på byen en tur. Var imdlertid ikke helt i humør, så jeg dro hjem nokså tidlig. Var heller ikke i noe særlig humør i går, vet ikke helt hva som går av meg om dagen, er bare generelt litt irritabel om dagen. Energien har heller ikke vært helt topp, har sovet godt og lenge hver dag, så det kan vel hende jeg faktisk har sovet for mye ...

I går var det deilig påskemiddag hos ei venninne, og i dag har jeg besøkt ei annen venninne. Hun nærmer seg høygravid og har termin i mai. Synes det popper ut unger overalt om dagen!

Gleder meg ikke helt til å begynne på jobb igjen i morgen ... Men det er nå bare fire dager til helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Høres ut som du har hatt en busy påske :) Jeg er misunnelig på de som har barn, jeg vil og! Selv om det ikke bare er solskinn og latter sikkert.

4 dager igjen til helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER knerta jeg den siste resten av Gullskatt-isen jeg hadde i fryseren. Kvalmt mett nå.

Har spist altfor mye søtt og usunt denne påsken - nå blir det skjerpings! Den siste Kvikk Lunsjen skal få ligge urørt i skapet, nå blir det nulltoleranse på godis en måned fremover. Ugh.

Opp og trene før jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger såååå mye sjokolade her enda. Spent på om jeg klarer å holde meg unna frem til helgen.

Heller ikke helt klar for jobb imorgen. Men kun 4 arbeidsdager denne uka hjelper litt på humøret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Jaså, ble det mye søtsaker i påsken? Jeg har nesten ikke rørt noe.

Skjer det noe gøy denne uka da? 2 dager igjen så er det helg, denne uka har gått fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på date med en ny fyr i kveld. Begynner nesten å lure på hvorfor jeg gidder dette her, vurderer å ta en lengre pause snart!

Tingen her var at jeg synes han var kjempehyggelig og kjekk, og jeg synes vi hadde det veldig hyggelig, skravla og lo. Veldig pratsom og oppegående fyr. Tenkte at dette gikk jo fint, før han plutselig sier "Nei, jeg lurer på om det er på tide å dra hjem, jeg", og det var etter bare en og en halv time ...

Så tok vi bussen hjem (han bor visst ikke så langt unna meg), og det var klem og ha det bra. Jeg sa vel noe sånt som "vi snakkes da", tror ikke han svarte helt på det, men har ingen god følelse for det. Hvis man synes det er hyggelig og bra, vil man vel ikke hjem etter en og en halv time, selv om det er onsdag? Jeg synes det jo var kjempehyggelig, men det kan jo hende at han ikke synes det.

Så jeg forventer ikke å høre noe fra han, selv om jeg så klart håper.

Nå har jeg kanskje ikke sendt så mye meldinger og slikt de siste dagene, selv om han har tatt en del kontakt og vært positivt, jeg har jo hatt en småirritabel periode og har heller kanskje virket litt lite engasjert.

Men nå har jeg jo møtt han, og jeg likte det jeg møtte.

Jeg tenker at jeg kanske vil sende han en melding i morgen eller noe, men jeg tror ærlig talt at jeg kommer til å bli avvist ...

Skal jeg det? Hva ville dere gjort?

Arg, mannfolk altså. De som liker meg, liker ikke jeg, og de jeg liker, liker ikke meg ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du har vært på en ny date. Sendte du mld? Evt hørt noe fra han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes godt du kan sende melding, jeg. Om ikke annet kan du legge hele fyren bak deg, men du for du iallfall en sjanse. misunnelig kjenner jeg, har forutsatt ikke møtt en fyr der jeg har sett noe potensiale jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Har gitt opp å forstå meg på mannfolk. Er SÅ mye trash der ute. Høres veldig merkelig å stikke etter en og en halv time ja.. Lord! Kanskje han ble dårlig i magen? Men hadde sendt en melding, bare noe enkelt som takk for sist, hva driver du med, planer for helga? Svarer han ikke på det eller er avvisende så er han dust. Skjønner godt du er lei mannfolk!! Var han her fra sukker eller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte han melding nå i kveld, og han svarte raskt på den. Har sendt litt fram og tilbake nå, og jeg har ikke fått avslag på grått papir ennå i alle fall. Synes han kan si det om han ikke gidder mer - jeg styra litt med en fyr for et par år siden, da han svarte på meldinger og var hyggelig, men han sendte aldri meldinger på eget initativ eller sa at han ikke gadd mer, foreslo heller ikke å treffes. Så da blir man jo gående i håpet, ikke sant!

Jaja, vi får nå se, jeg kjøper ikke gifteringer ennå i alle fall (ahaha).

Sukkerfyr dette også ja. En av de bedre jeg har møtt, i alle fall veldig godt førsteinntrykk! Jeg liker fyrer som er pratsomme og har mye humor, det passer meg veldig godt. Liker å tulle og flire mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en fin søndag? Hørt noe mer fra han fyren?

Hehe, så langt bra, men det er jo ikke lenge siden jeg sto opp :P

Ja, faktisk! Vi sendte jo meldinger på torsdag, så fikk jeg faktisk melding av han på fredag, sendte litt meldinger da, og jeg sendte den siste meldingen. Han sendte så melding i går, så det fløy litt meldinger da.

Så hvis han absolutt ikke var interessert, synes jeg han burde sagt det til nå! Jaja, vi får nå se. Jeg tenker å foreslå et nytt møte om kanskje ikke så altfor lenge.

I dag blir det trening og vasking på menyen! Det ser ikke ut her. Tror jeg skal skrive en to do list på det som skal gjøres, så blir det kanskje litt enklere å få gjort alt, uten å dumpe ned i sofaen innimellom?

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det godt å finne sofakroken!

Etter trening og dusj satte jeg igang med å shine leiligheten, og 2-3 timer senere var jeg ferdig. Godt å få gjort det, selv om det er litt tøft med sånne skippertak innimellom. I dag hadde jeg imidlertid godt med energi, så det gikk greit unna!

Hadde noen merkelige drømmer på morgenkvisten i dag. Jeg tror jeg har tenkt mye på dette med å gå ned i vekt i det siste, for jeg drømte at jeg fikk en negativ kommentar om kroppen min, og det var ikke fra hvem som helst - det var fra Dennis som var med i Paradise Hotel i fjor ... Haha, noe så tullete! Jeg har sett for mye på Paradise, er egentlig ganske flau over det ...

Blir fullstendig avslapning resten av kvelden nå, og det er mer forholdsvis god samvittighet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Har en date med sofaen resten av kvelden. Kjedelig at helgen er over allerede.

Synes du skal foreslå en ny date med han fyren. Mener også at han hadde sagt ifra nå om han ikke var interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart ny uke igjen. Ikke så mye nytt å melde her. Jeg har hatt større fokus på å spise sunt og trene mye denne uka, har fått meg fem økter, pluss at jeg har gått til jobben hver dag (og hjem igjen to dager) fornøyd med det :)

Vært en ganske rolig helg, på fredag lå jeg bare på sofaen, i går kom en venninne, så det ble kafetur og bittelitt shopping. Jeg kjøpte en sommerkjole til bare 150 kr, så det var lov! Ellers prøver jeg å spare så mye jeg klarer, både til ferie og til bolig (en gang der langt fremme i fremtiden ...).

Vors på kvelden i går, men kjente at humøret bare var sådær, så jeg dro hjem da de andre dro ut. Da var jeg i det minste i form til å ta en treningsøkt i dag også :)

Jeg sender fortsatt litt meldinger med han fyren ... Litt på hans initiativ og litt på mitt. Tenker å spørre om et nytt møte snart, men vet ikke riktig hva jeg skal tro. Ser ut til at det blir ny sjanse på han som ikke møtte opp den gangen, da, vi skal møtes neste mandag ser det ut til. Da får han jammen meg møte opp til riktig tid, ellers er det takk og farvel!

Senga snart nå, selv om jeg sikkert blir liggende å surfe på Instagram en stund før jeg sovner. Natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en bra uke? Hørt noe mer fra han fyren?

Ja, vi har sendt ganske mye meldinger faktisk! Så det er jo bra. Han er morsom og skravlete, har jeg inntrykk av :)

Spurte i går om han ville treffes i neste uke, og det ville han, så vi har en ny date på onsdag! :) Det gleder jeg til, for det var veldig hyggelig sist.

Ellers: Det er endelig fredag!

Har vært en grei uke, har fått trent fire ganger hittil og skal trene på søndag. På jobb har det vært helt OK, et par hektiske dager og et par rolige.

Gleder meg til en rolig og digg helg nå - skal rydde/vaske, og i morgen kveld er det middag med venninne, kino og et par glass ute :) Perfekt lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...