Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Trøtt! Kom hjem fra trening for ikke så lenge siden. Kan godt tenke meg å finne senga snart ...

Har avtalt med daten min å møtes i morgen. Kom fram til film og mat, men ingen har sagt/spurt om hos hvem, eller om det blir kino og mat ute :P Venter litt på melding fra han nå, for å høre om han sier noe spesielt.

Jeg har jo vurdert å be han hit, men da må jeg jo vaske og diverse først - ser ikke ut her!

Og jeg har en liten PC å se film på, i alle fall hvis det blir Netflix. Men usikker på om det passer å være hos han heller, han bor jo i kollektiv ... Jaja, vi får nå se!

Hoster fortsatt altfor mye. Fy søren så flaut og kjipt det er å få de aller verste hostekulene når man sitter på t-banen i rushtida! Klarer jo ikke å stoppe heller, uansett hvor mye jeg hoster og harker ...

Håper det gir seg snart ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva ble det til med daten? Hos deg eller han eller ute?

Blir visst hos meg! Guri, nå kjenner jeg at jeg begynner å bli smånervøs ... Skal ha se på hybelkaninene mine og rotet mitt? Haha, får håpe det blir koselig og lite kleint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir visst hos meg! Guri, nå kjenner jeg at jeg begynner å bli smånervøs ... Skal ha se på hybelkaninene mine og rotet mitt? Haha, får håpe det blir koselig og lite kleint :P

Hva skal du lage til middag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, alltid like godt med lørdag! Sove lenge, lat frokost (denne gangen blåbærpannekaker - søtt og godt!) og bare sløve noen timer før dagen tar fatt.

Det ble en koselig kveld i går. Vi lagde middag etter en Rema 1000-oppskrift - kyllingkjøttboller med spinat og tagliatelle med fløtesaus og parmesan. Veldig godt! Drakk rødvin og så et par filmer. Tafsing og klining ble det, men han dro hjem i halv-ett-tida.

Jeg synes han er søt og ålreit, men jeg må bare si det - når det kommer til kyssing: Turbotunge! Ikke akkurat sånn jeg liker det. Er det egentlig noen som gjør det? Vi har jo ikke snakket om noe forholdsgreier og sånn ennå, men jeg begynner liksom å tenke på om han er uerfaren, eller om tidligere partnere bare ikke har sagt noe til han. Måtte bare lukke munnen helt til slutt, haha :P

Er jo for tidlig å si hva det er, vi har jo bare møttes tre ganger, men tiltrekningen er der. Jeg trenger mer tid for å få følelser og slikt uansett. Vil gjerne møte han flere ganger, synes vi har det koselig sammen. Og jeg har gått mye lengre nå enn jeg har gjort på noen tidligere Sukker-dates, så det er jo et stort pluss!

Ser det er fint vær ute, så får vel ut en tur snart. Tror jeg skal gå på apoteket og hoste for en av personalet der - har en stygg hoste som ikke gir seg, kanskje de kan gi meg noe for det.

Bursdagsfest hos ei bekjent i kveld, det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig nysgjerrig hvordan det hadde gått men høres ut som om dere hadde en bra kveld. Har dere avtalt noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Så koselig med ny date da :) Hehe måtte le da jeg så du skrev det med turbotunge.. Du får si det til han eller vise hvordan det skal gjøres!

Fant du noe mot hosten din? Det eneste som funker for meg er fisherman's friend og cosylan når jeg får de greiene der. Slitsomt er det iafall, håper du blir frisk snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg snart skal legge meg. Det ble ti og en halv time på jobb i dag, og lunsjen tok jeg ved PC-en. Sånn er det med budsjettdag! Får no håp det bi likar i morra.

Er *bank i bordet* i det minste bedre fra hosten min! Var bedre allerede på lørdag, så da gadd jeg ikke innom apoteket. Så ser ut som jeg blir bedre!

Ellers ingen store planer denne uka. Forhåpentligvis få trent litt på ettermiddagene i alle fall. Tror ikke jeg får tid til noe ny date denne uka. Har egentlig tenkt at det skal være litt opptil han nå. Jeg fikk melding av han i går, men var ikke noe spesielt vi skrev om, synes også at jeg har styrt dette litt, med å foreslå ting å gjøre etc., så nå synes jeg han kan ta neste initiativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers ingen store planer denne uka. Forhåpentligvis få trent litt på ettermiddagene i alle fall. Tror ikke jeg får tid til noe ny date denne uka. Har egentlig tenkt at det skal være litt opptil han nå. Jeg fikk melding av han i går, men var ikke noe spesielt vi skrev om, synes også at jeg har styrt dette litt, med å foreslå ting å gjøre etc., så nå synes jeg han kan ta neste initiativ!

Det ville jeg også gjort. Får håpe han tar steget og foreslår når og hvor dere tar neste date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig trent for i dag!

I morgen skal jeg bare slække etter jobb, spise digg mat, slange meg på sofaen og se på Idol. Heia Steffen Jacobsen, sier jeg bare!

Biter så fryktelig mye negler om dagen. Vurderer å kjøpe sånn Go'negl igjen, prøvde det for mange mange år siden. Tror det har med stress på jobb å gjøre, jeg biter til jeg spiser kjøtt omtrent, liksom. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj, bare to dager til helg igjen! Tida flyr!

Ikke skjedd noe spesielt denne uka. I går mistet vi Internett på jobb, og det var ikke tilbake igjen før i to-tida i dag. Håpløst! Vi får nesten ikke gjort noe som helst når vi ikke har nett.

Så da ble det plutselig litt overtid da vi var tilbake på nett igjen.

Legge meg tidlig i kveld, må bare få sett Idol først. Heia Steffen og Astrid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, oppdater oss om daten din nå :)

Hehe, er nok ikke noe mer å hente der, gitt. Han sendte melding et par dager etter sist date, og vi sendte et par meldinger. Så ble det stilt. Jeg tenkte da at jeg ikke gadd mer, men så sendte jeg en melding forrige søndag, som en slags siste sjanse liksom. Sendte et par korte meldinger da, lite interessant. Og siden ikke hørt noe. Well well. "Next!", sier jeg bare :P

Hurra for helg!

Men har ikke vært helt på topp i dag. Jeg skulle avgårde på trening, men merket at formen ikke var så god i dag - forrige gang jogget jeg 30 min uten problemer, i dag var jeg ferdig etter 20 min. Så det ble litt gåing og jogging, men uansett: Jeg har i alle fall trent i dag.

Spist middag nå, og er småkvalm og mett. Har egentlig litt lyst til å legge meg litt nedpå før det blir vors og ut i kveld. Det vurderes ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Elissima

På fylla i kveld? Høres moro ut. Føles som jeg ikke har vært på byen siden krigen..

Så teit at han ikke tar kontakt no mer da!! Hva ER det med disse tafatte kjipe mannfolka i denne byen. Bra du ikke legger noe mer i det. Kan jo være en god grunn, men jeg mener at er man interessert så finner man en måte å ta kontakt på uansett. Så det så! Kanskje du møter en mystisk hunk ute i kveld ved navn Enrique :bolledeig:

Kos deg på byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig moro i går! Elsker de turene på byen da man bare danser hele natten. Vi var på et sted der de spilte discomusikk, som jeg bare digger. Danset så jeg ble helt svett. Kjempemoro!

Nå har jeg spist meg stappmett på pannekaker til frokost. Jeg registrerer at det er sol ute, men tror foreløpig at jeg holder meg på sofaen med en film på Netflix, så stikker jeg eventuelt en tur ut senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du ikke har hørt noe mer fra han.. Hm..

Høres ut som om du hadde det morsomt ute i helga.

Håper du får en fin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...