Vofsitofsi Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #1161 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hatt det fint i Stavanger? Ja, det var veldig bra! Koselige folk og bra vær. Byen var helt OK, var så vidt jeg fikk med meg ikke så veldig mye spesielt å se der, men vi fikk sett Sverd i fjell og vært på Solastranda. På lørdag var det bursdagsvors og ut på byen. Mye frem og tilbake, men venninna mi og jeg mista til slutt de andre - sånn er typisk når man er en del som skal ut sånn. Uansett, vi kom i prat med et par fyrer og ble sittende med dem. De ba oss på nach, men venninna mi var den mest fornuftige og trumfet gjennom at vi burde komme oss tilbake til hotellet. Var glad for det på søndag - jeg var full og klar for nach, men jammen glad det ikke ble senere, ellers hadde vi nok misset utsjekkingen på søndag .... Uansett, han ene klarte å finne meg på Facebook etterpå, og visstnok har jeg nummeret mitt der også (trodde jeg hadde fjernet det), så han ringte meg, og vi pratet i en halv evighet før jeg sovnet. Fikk melding av han i går også. Blir nesten litt overrasket - det meste vi hadde av kroppskontakt, var vel at han holdt meg på ryggen på et tidspunkt, tror jeg ... Hva vil han? Vil han ha seg et ligg neste gang han er i Oslo? Han bor jo i Stavanger, samt jobber offshore ... Han sa det var veldig koselig å treffe meg og sånn. Er jo hyggelig det. Men vet liksom ikke om det er noe å bruke tid på, når det er sånn med avstand og bla bla. Ikke sikker på om han er helt min type - han hadde helt vilt mye tatoveringer, og det er ikke helt min greie. Men virket som en smart og oppegående fyr da. Jaja, er jo uansett litt koselig å flørte og sende litt meldinger, skal ikke stå på det Nå er det Asbjørn Brekke Show - over og ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. oktober 2012 #1162 Del Skrevet 16. oktober 2012 Nå er det Asbjørn Brekke Show - over og ut! Høres ut som en artig tur! Asbjørn Brekke show blir litt bedre for hver gang. Må liksom se på det allikevel.. Ikveld er det ikke noe Grey`s. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #1163 Del Skrevet 17. oktober 2012 Så stress på jobb i dag! Ble overtid. Siden jeg trente mandag og i går, og skal trene i morgen, skulle i dag være handle- og vaskedagen min, men ble litt mer begrenset med tid til det enn jeg hadde planer om. Hadde egentlig tenkt å se etter gave til venninna mi som feirer bursdag på lørdag, men jobbet til over halv seks, så da venter jeg heller litt med det, får se om jeg får tid etter jobb på fredag. Neste uke har også kollegaen min ferie, og siden jeg er hennes backup, skal jeg følge opp på hennes prosjekter. Altså fare for en del overtid da også ... Får vel bare tenke på penga, de kommer jo alltids godt med! Hørte noen sa "God helg!" til hverandre i dag. To dager igjen, så er det heldigvis helg for meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. oktober 2012 #1164 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ikke mange timer igjen til du kan si GOD HELG nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 21. oktober 2012 #1165 Del Skrevet 21. oktober 2012 Slitsomt med stress på jobb. Men da har du litt ekstra å kjøpe julegaver for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #1166 Del Skrevet 24. oktober 2012 Sliiiten! Jobber som en gærning om dagen. Verken mandag eller i går hadde jeg lunsjpause, og jeg jobbet overtid alle tre dagene denne uken. Stresser masse, det er altfor mye å gjøre, og det er stort sett bare jeg som kan gjøre det jeg gjør ... Håpløst! Jeg kunne nesten gått og lagt meg nå føler jeg, og klokka er bare sju ... I morgen skal jeg uansett ha ansiktsbehandling, gleder meg til det! En kollega var og hadde det i går, og hun sa det var helt herlig. Fredag reiser jeg hjem til hjembygda, besøke mams en liten tur - paps og vofs er på jakt. Lørdag blir det en flott dag med mine tre nærmeste venninner - vi skal ri på islandshest på dagen, spise treretters på kvelden og deretter ut på byen! Har troen på at det blir en nokså perfekt dag Og i morgen får jeg lønn, juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. oktober 2012 #1167 Del Skrevet 24. oktober 2012 Oh, nå blir jeg nysgjerrig på hvor du skal ri på islandshest Slitsomt med masse overtid, men som Elissima sier, du får tenke på penga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. oktober 2012 #1168 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kos deg hjemme hos familien og med venninner i helgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 28. oktober 2012 #1169 Del Skrevet 28. oktober 2012 Håper du har hatt en fin helg Høres gøy ut å ri på islandshest. Husk å ikke stresse for mye nå da, ingen vits å stresse seg syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #1170 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det var en veldig bra helg, ja! Kjempemoro å være tilbake på hesteryggen Vi hadde flott turvær og koste oss masse. Middagen etterpå var også veldig god, og vi fikk danset fra oss på byen. Veldig bra! I dag har jeg spist middag med ei venninne, og har ellers vært så lur at jeg har lagd opp middag for noen dager. Da sparer man tid! Ellers lite å melde. Er trøtt, men må se på Asbjørn før jeg senger. Til helgen arrangerer jeg Girls Night Out for et par venninner - noe å glede seg til! Ut og shake på rumpa og kanskje til og med flørte litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 29. oktober 2012 #1171 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er gøy å dra ut og danse innimellom Og hyggelig å prate med nye folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. november 2012 Forfatter #1172 Del Skrevet 1. november 2012 Har så dilla på persimonfrukt om dagen! Har dere smakt det? Nam altså! Må dere prøve! Overtid i dag. Budsjettinnlevering og mange forespørsler. Sliten ja! Regner med nokså mye trøkk i morgen også, men da er det til gjengjeld helga etterpå også. Spillkveld i morgen! Lørdag var det jo girls night, men ene venninna mi var syk, og andre venninna har besøk av ei venninne som ikke ville ut. Så vi får vel ha det til gode - får se hva annet som skjer på lørdag. Ellers kan jeg sikkert bruke lørdagen til å bake noe, om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. november 2012 #1173 Del Skrevet 2. november 2012 Kos deg med spillekveld idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 3. november 2012 #1174 Del Skrevet 3. november 2012 Hadde du en bra fredagskveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 4. november 2012 Forfatter #1175 Del Skrevet 4. november 2012 Snart senga! Bare se ferdig farmen først. Satser på mindre stress på jobb i morgen. Vært en forholdsvis rolig, men bra helg. Fikk trent to timer i går, fornøyd med det! Lagde også pizzasnurrer, og var hos ei venninne, stakk også en liten tur ut, men tok bare en øl før vi dro hjem. Fin form i dag, så gikk tur med noen venner, og ellers har jeg sett film og vasket leiligheten. Føler meg mannesjuk om dagen! Noen som har en date til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. november 2012 #1176 Del Skrevet 5. november 2012 Hehe, er du ikke på sukker lengre? Skjer lite på den fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. november 2012 Forfatter #1177 Del Skrevet 5. november 2012 Tror jeg skal søke om å få "Overtid" som mellomnavn. Jeg er jo effen meg gift med jobben! Ble snaue tolv timer på jobb i dag - ikkje braaa. Håper så inderlig det roer seg snart, så jeg kan få litt ettermiddager og kvelder tilbake. Trøsten er at det nå er 34 arbeidsdager til juleferien - det må jo gå fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 6. november 2012 #1178 Del Skrevet 6. november 2012 Mannesjuk? Du møtte ingen hunks i helga altså? Nå må du ikke slite deg helt ut med overtid da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. november 2012 #1179 Del Skrevet 9. november 2012 Hva står på planen denne helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. november 2012 Forfatter #1180 Del Skrevet 10. november 2012 Lørdag! Herlig, herlig, herlig. Har spist meg stappmett på pannekaker nå - beste helgefrokosten jeg kan få! Vært mye stress og overtid denne uka, så det var ekstra godt å ta helg i går. Var en gjeng hos en kompis i går kveld, gikk systematisk til verks og testet årets juleøl, mange forskjellige typer. Men guri, så mett man blir av det! Litt usikker på hva som ble min favoritt, men jeg likte både Hansa og Aass godt. Likte ikke Nøgne Ø. Ble også presset til å nippe til akevitten, men fy søren, jeg synes det er vondt. Kjente godt en slitsom uke på kroppen, så jeg sloknet på sofaen der i to-tiden, mens de andre fortsatte festen. Jeg klarer jo faktisk å sove meg gjennom det meste ... Ble så vekket og vi gikk hjem rundt tre-tiden. Da var det veldig godt å sove lenge i dag! Det regner jo og er stusslig vær i dag, så det blir nok mye innetid i dag. Skal til ei venninne i kveld på mat og film, det blir koselig. Og kaffe og kake hos ei annen venninne i morgen. Kanskje jeg også får meg en treningsøkt i morgen, hadde ikke gjort noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå