MissStiles Skrevet 1. oktober 2012 #1141 Del Skrevet 1. oktober 2012 Synes Asbjørn Brekke showet er litt kleint å se på jeg.. Sitter og ser på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #1142 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hvorfor det? Jeg synes det er hylmorsomt! Elsker Eckbo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. oktober 2012 #1143 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hvorfor det? Jeg synes det er hylmorsomt! Elsker Eckbo Til vanlig synes jeg også at Espen Eckbo er morsomt men klarer liksom ikke helt å le av det showet hans. Men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #1144 Del Skrevet 2. oktober 2012 Følte meg skikkelig sporty i dag og gikk til jobb! Tok en snau time, og fant ut via appen min at det var 4,5 km. Siden jeg ikke har fått trent på et par uker, er det på tide å se etter andre muligheter når man har dårlig med tid, så da fant jeg ut at det å gå til jobb funket bra. Blir nok ikke så jeg gjør det så ofte riktignok, siden man må beregne mer tid og er nokså væravhengig. Og jeg merket hostet forverrret seg i dag .... Håper ikke det var morgenturen som gjorde det. Kino i morgen - vi skal se Utdrikningsslaget (seriøst, heter den virkelig "Utdrikningsslaget" og ikke "Utdrikningslage"? Er det et lag eller et slag, liksom?). Blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. oktober 2012 #1145 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kino i morgen - vi skal se Utdrikningsslaget (seriøst, heter den virkelig "Utdrikningsslaget" og ikke "Utdrikningslage"? Er det et lag eller et slag, liksom?). Blir bra! Den er morsom!! Men ikke like morsom som Hangover filmene. Typisk jentefilm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #1146 Del Skrevet 4. oktober 2012 Den er morsom!! Men ikke like morsom som Hangover filmene. Typisk jentefilm!! Den var ganske morsom, men var nesten litt krampaktig synes jeg. Og dårlig oversatt altså! Fysj! Når "coke" blir "cola" liksom, haha I kveld har jeg trent igjen, første gang på over to uker! Hosten har fortsatt ikke gitt seg, men det MÅ den jo snart, har jo hanglet i nesten tre uker nå ... Snart helg igjen, woooohooo! Ingen store planer akkurat, tror det blir sofaen i morgen, trening på lørdag og til ei venninne på lørdagskvelden. Luuugnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. oktober 2012 #1147 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hatt en fin og rolig fredagskveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 6. oktober 2012 #1148 Del Skrevet 6. oktober 2012 Er den filmen du nevnte verdt å se? Jeg liker så godt hun ene som er med i filmen, husker ikke helt navnet men hun er med i True Blood og. Girl crush! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #1149 Del Skrevet 7. oktober 2012 Er den filmen du nevnte verdt å se? Jeg liker så godt hun ene som er med i filmen, husker ikke helt navnet men hun er med i True Blood og. Girl crush! God helg! Ja, den var jo morsom, men litt krampaktig noen steder! Verdt å se i alle fall! Litt sånn jenteversjonen av Hangover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #1150 Del Skrevet 7. oktober 2012 Herlige søndag! Våknet rundt 10 og lagde pannekaker til frokost. Fikk vasket og støvsugd litt, samt iset av fryseren - det var på tide! Gikk meg også en god tur på 6 km. Spist hjemmelagede fiskepinner til middag, nam! Så det har vært en rolig og alkoholfri helg. I går var jeg hos ei venninne, vi spiste biffsalat og så på Knocked up - passet veldig bra, siden venninna mi er nygravid! Hun er heldigivis i et godt og stabilt forhold, da, i motsetning til hun i filmen, men det var jo en småmorsom film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 7. oktober 2012 #1151 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hehe Knocked up blir jeg aldri lei av Høres ut saom du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. oktober 2012 #1152 Del Skrevet 7. oktober 2012 Høres ut som om du har hatt en rolig og avslappende helg!! Nyt resten av søndagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. oktober 2012 #1153 Del Skrevet 10. oktober 2012 Så du sesongavslutningen på Grey`s igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #1154 Del Skrevet 10. oktober 2012 Onsdag og snart helg! Jeg har fri fredag, siden jeg og ei venninne reiser til Stavanger for helgen, blir bra! Trening i dag også, så da har jeg trent mandag, tirsdag og onsdag. Godt å være tilbake igjen etter forkjølelsen - tror jeg tar treningsfri i morgen nå, satser heller på en økt igjen på fredag. Ser at det er en spinningtime med bare Queen-musikk fredag 07.15 - det er fristende, siden Queen er favorittbandet mitt, men stå opp kl. 6 på en fridag? Det spørs ... Kanskje jeg heller bare jogger meg en tur litt senere på dagen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 11. oktober 2012 #1155 Del Skrevet 11. oktober 2012 Nice, Stavanger er en kjempebra by! Misunner deg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. oktober 2012 #1156 Del Skrevet 12. oktober 2012 Var du på trening kl 7.15 idag? God tur til Stavanger! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #1157 Del Skrevet 12. oktober 2012 Var du på trening kl 7.15 idag? God tur til Stavanger! Kos deg! Haha, nei, da sov jeg så søtt atte Men nå skal jeg ut på joggetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #1158 Del Skrevet 12. oktober 2012 Godt med en fridag! Tør nesten ikke tenke på hvor stressende det hadde vært å komme seg til Gardermoen om jeg hadde vært på jobb i dag. Det er alltid slik at det hoper seg opp når man skal noe spesielt, slik at man må stresse livet av seg for å få reist i tide. Fikk jogget meg en tur, har pakket og har vært en tur på senteret. Kjøpte meg vinterjakke, endelig! Den jakka jeg har hatt hittil, har jeg vel brukt i ratt 4-5 år, så det synes jeg var på tide Ha en fin helg, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. oktober 2012 #1159 Del Skrevet 12. oktober 2012 God helg, og god tur til Stavanger. Du har forresten inspirert meg, jeg kom meg også ut på en liten løpetur i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. oktober 2012 #1160 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hatt det fint i Stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå